– Zmiany na świecie i dynamiczne przekształcenie codziennej pracy większości branż na model zdalny, spowodowane COVID-19, pokazały nam rosnące potrzeby klientów w zakresie wsparcia informatycznego. Dziś problemy z komputerem to już nie tylko trudności w realizacji nadprogramowych zadań, które przynieśliśmy z pracy do domu. Masowy home office sprawił, że sprawny komputer dla wielu stał się ważniejszy, niż poziom baterii w telefonie, a to już odwrócenie trendu – mówi Mateusz Idziński, CEO usterka.pl.
Zmiana trybu pracy z biurowej na „home office” nastąpiły w czasie, kiedy 80,4% Polaków ma dostęp do internetu, z czego aż 93,7% przedsiębiorstw. W przypadku 93,2% jest to internet szerokopasmowy. Użytkownikami sieci są zarówno dzieci i nastolatkowie, którzy kontynuują naukę zdalną we wsparciu ze swoimi nauczycielami, pracownicy etatowi, freelancerzy, jak również seniorzy.
Zobacz również
Teraz jak nigdy wcześniej szybkie i skuteczne wsparcie techniczne jest na wagę złota. Poczynając od podłączenia długo nieużywanej drukarni do sieci, poprzez ustawienie zabezpieczeń w komputerze czy naprawa dotychczasowego sprzętu. Dlatego platforma usterka.pl postanowiła wejść w zupełnie nowy obszar usług, oferując pomoc informatyka w trzech modelach – zdalnym (informatyk łączy się z komputerem klienta i wykonuje niezbędne czynności w systemie), bezpośrednim (specjalista przyjeżdża do klienta i usuwa usterkę na miejscu lub w bezpiecznym wariancie door-to-door) oraz telefonicznym (gdy klient potrzebuje wsparcia wykraczającego poza system komputera i czynności może wykonać z pomocą specjalisty – takie jak wymiana tonera w drukarce czy konfiguracja routera).
Duży zakres oferowanego wsparcia sprawia, że klientami mogą być zarówno konsumenci indywidualni, małe i średnie przedsiębiorstwa, jak i duże korporacje potrzebują wsparcia 24/7. Usługa wydaje się świetnym rozwiązaniem dla pracodawców, wolnych strzelców czy rodziców dzieci uczących się online. Każdy użytkownik sprzętu komputerowego. Na terenie całej Polski, w języku polskim i angielskim, w zakresie rodziny systemów Windows, MacOS i systemach uniksowych. Przy problemach z oprogramowaniem, ale również w zakresie napraw elektronicznych i wymiany części. Wsparcia udzielają specjaliści z ponad 10-letnim doświadczeniem.
Już teraz usługa dostępna jest dla wybranych firm, a z końcem maja trafi do wszystkich użytkowników na terenie kraju. Aby zamówić pomoc, wystarczy wejść na usterka.pl, wybrać preferowaną formę wsparcia i dogodny termin. To wszystko. Pomoc nadejdzie punktualnie bez dodatkowych ustaleń – nawet za 30 minut. Płatność realizowana jest on-line w stałym cenniku usterka.pl. Dla firm platforma przygotowała dedykowany system do kompleksowego wsparcia informatycznego i specjalną ofertę, dzięki której przejście na outsourcing informatyczny będzie nie tylko łatwe, ale i korzystne.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing