W kampanii, w roli eksperta od opieki oraz adopcji, wystąpiły Psie Sucharki oraz trzech TikTokerów – Karolina Greger (3petsonalities), Adrian Rokowski (pasofix) oraz Kinga Kostrzewa (anielskieskrzydl).
Efektem współpracy jest poradnik dla dzieciaków, które marzą o adopcji psa, ale nie wiedzą, jak przekonać do niej rodziców.
Zobacz również
Na co komu te zwierzaki?
- W ostatnim roku z polskich schronisk adoptowano blisko 100 tys. psów i kotów.
- 48%Polaków ma w swoim domu zwierzę,
- 80% deklaruje, że dzieci powinny wychowywać się wśród zwierząt*.
ING Bank Śląski po prostu pomógł im się troszkę lepiej przygotować.
Czemu o tym mówimy? Bo warto robić dla młodych rzeczy wartościowe. Same zapowiedzi akcji u trzech TikTokerów to ponad 2 mln odsłon, natomiast pytań i komentarzy w ciągu 2 dni zebrano 690.
Powstała też prawdziwa gratka dla tych, którzy mają kota na punkcie zwierząt. W związku z akcją #dorośliśmydoadopcji Psie Sucharki zaprojektowały też rarytasy w postaci nowych kart płatniczych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
*Badanie: „TNS Zwierzęta w polskich domach”