– W naszej kampanii wpisujemy ING w trend świadomego konsumowania i – jako jedna z pierwszych marek – głośno ten temat podejmujemy. Nie negujemy zakupów, ale promujemy rozsądne i odpowiedzialne kupowanie, bo to stwarza przestrzeń do oszczędzania. Chcemy na różne sposoby podnosić ten temat, dlatego przygotowaliśmy specjalne 10 sekundowe wersje spotu dla odbiorców popularnych programów: telewizji śniadaniowej, programów informacyjnych czy teleturnieju – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Trzy nowe kontekstowe odsłony spotów są częścią kampanii oszczędności pod hasłem „Czy posiadanie stało się sensem naszego życia?”, która rozpoczęła się 25 grudnia 2018 w TV, Internecie i social mediach.
Zobacz również
Za kreację spotów odpowiada agencja Brain.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach