Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Chcesz wdrażać AI w swojej firmie z głową, a nie z chaosu? Szukasz realnych przykładów, sprawdzonych narzędzi i praktycznej wiedzy od tych, którzy naprawdę to robią? Weź udział w konkursie i wygraj wejściówkę na AI Manager Day 2025.

SZCZEGÓŁY

ING Bank Śląski wystartował z kampanią „Czy posiadanie stało się sensem naszego życia?”

ING Bank Śląski pokazuje, że może być to pytanie na dzień dobry, pytanie za milion a także news informacyjny. W najnowszych odsłonach kampanii oszczędności, bank zachęca do rozmowy na ważny społecznie temat nadmiernej konsumpcji.
O autorze
0 min czytania 2019-01-14

– W naszej kampanii wpisujemy ING w trend świadomego konsumowania i – jako jedna z pierwszych marek – głośno ten temat podejmujemy. Nie negujemy zakupów, ale promujemy rozsądne i odpowiedzialne kupowanie, bo to stwarza przestrzeń do oszczędzania. Chcemy na różne sposoby podnosić ten temat, dlatego przygotowaliśmy specjalne 10 sekundowe wersje spotu dla odbiorców popularnych programów: telewizji śniadaniowej, programów informacyjnych czy teleturnieju – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Trzy nowe kontekstowe odsłony spotów są częścią kampanii oszczędności pod hasłem „Czy posiadanie stało się sensem naszego życia?”, która rozpoczęła się 25 grudnia 2018 w TV, Internecie i social mediach.

Za kreację spotów odpowiada agencja Brain.



LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj