Skąd pomysł?
Pod koniec ubiegłego roku, ING Bank Śląski przeprowadził na Społeczności ING konkurs „Kochasz swoje miasto?”, w którym uczestnicy mieli za zadanie ułożyć hasło o swoim mieście. Nagrodą dla zwycięzcy była wizualizacja hasła, a dla miasta, które kocha – mural.
War.TO angażować lokalnie!
Do wymyślonego przez łodzianina hasła: „Moja Łódź, moje wiosła, mój cel.”, przygotowaliśmy 4 projekty muralu.
Zobacz również
„Tego typu projekt, w polskiej stolicy murali, to wyzwanie, dlatego wspólnie z ING postanowiliśmy o głos zapytać samych łodzian. Z doświadczenia wiemy, że nic tak dobrze nie działa jak zaangażowanie lokalnej społeczności” – mówi Magda Zielińska z MOSQI.TO.
Mural, który pobił rekord w SM
Post z zachętą do głosowania reakcjami stał się rekordowym wpisem na facebook’owym profilu ING pod względem zaangażowania odbiorców.
Dotarł do 364 000 osób, z czego ponad 208 000 stanowiło ruch organiczny.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Akcja spotkała się z dużym zaangażowaniem – na samym profilu ING oddano 10 422 głosy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Śląsk lubi Łódź i już wie jak zagadać
Serca łodzian podbił projekt nawiązujący do klimatu kamienic miejskich autorstwa Adama Rżanka z MOSQI.TO.
Mieszkańcy docenili zabawne nawiązanie do „wojny kibiców” znanej z łódzkich ulic, które podobnie jak murale, na stałe wpisały się w krajobraz miasta. Zwycięski projekt zebrał na samym profilu ING 4511 głosów i właśnie został namalowany na najbardziej łódzkiej ulicy – przy Piotrkowskiej 217.
O galancie!
W akcję zaangażowali się nie tylko sami łodzianie, ale również niezależne instytucje, m.in. profil miasta Łódź czy profil Piotrkowskiej 217.
W sumie, na pozostałych profilach, oddano ponad 7000 dodatkowych głosów, co dało razem ponad 17 500 głosów w ciągu tygodnia, tylko na Facebooku.
A wszystko dzięki 100m2 ściany w sercu miasta ☺ .