Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Inga Songin dyrektorem marketingu i PR w Żywiec Zdrój S.A.

Inga Songin objęła funkcję dyrektora marketingu i PR w Żywiec Zdrój S.A. Zastąpiła na tym stanowisku Sylwię de Weydenthal, która z początkiem marca objęła stanowisko client partnera CEE w firmie Facebook
O autorze
0 min czytania 2014-06-24

Songin przez ostatnie trzy lata pełniła obowiązki marketing managera w Danone Polska, gdzie odpowiadała za grupę marek: Danio, Actimel, Danonki i Activia. Wcześniej związana była z Nivea, jako brand manager marek dziecięcych oraz z Kimberly-Clark, pełniąc kolejno obowiązki category managera (Huggies, Velvet i KLeenex), category developmenta, shopper&customer directora oraz marketing directora na obszar Europy Centralnej.

Jest absolwentką wydziału zarządzania i marketingu Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu.