GetResponse, polski dostawca usług online marketingowych i marketing automation, rozpoczął współpracę z INGLOT – znaną na całym świecie marką kosmetyczną, polecaną przez najbardziej doświadczonych ekspertów i makijażystów. INGLOT już od ponad 10 lat regularnie pojawia się na prestiżowych wydarzeniach branży fashion i beauty, m.in. The Makeup Show czy Fashion Week w stolicach mody.
INGLOT wśród klientów GetResponse
Współpraca trwa od początku czerwca i obejmuje wsparcie w zakresie technologii, doradztwo oraz realizację poszczególnych elementów kampanii online.
Zobacz również
„Intensywny plan rozwoju INGLOT przewiduje otwarcia kolejnych salonów na nowych rynkach. Wiemy, że w realizacji tych działań niezbędne będą kompleksowe, i przede wszystkim skuteczne kampanie digitalowe. Dlatego właśnie wybraliśmy GetResponse – firmę z długoletnim doświadczeniem na rynku międzynarodowym. Liczymy na to, że nasza współpraca z GetResponse będzie inspirująca oraz przyniesie satysfakcjonujące efekty.” mówi Krzysztof Fic, Kierownik Działu E-commerce ds. Marketingu.
Marka korzysta z platformy GetResponse m.in. w celu optymalizacji działań email marketingowych, wysyłki newsletterów oraz zwiększenia zaangażowania fanów marki.
INGLOT to kolejny tak ważny partner GetResponse. Wśród marek, które korzystają z usług firmy są m.in. Unilever, morele.net, Carrefour, Vision Express czy Polkomtel.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing