INGLOT wybiera GetResponse

Do grona klientów GetResponse dołączył INGLOT – najpopularniejsza polska marka kosmetyków kolorowych, posiadająca obecnie niemal 740 salonów w 80 krajach na 6 kontynentach.
O autorze
1 min czytania 2017-09-15

GetResponse, polski dostawca usług online marketingowych i marketing automation, rozpoczął współpracę z INGLOT – znaną na całym świecie marką kosmetyczną, polecaną przez najbardziej doświadczonych ekspertów i makijażystów. INGLOT już od ponad 10 lat regularnie pojawia się na prestiżowych wydarzeniach branży fashion i beauty, m.in. The Makeup Show czy Fashion Week w stolicach mody.

INGLOT wśród klientów GetResponse

Współpraca trwa od początku czerwca i obejmuje wsparcie w zakresie technologii, doradztwo oraz realizację poszczególnych elementów kampanii online.

„Intensywny plan rozwoju INGLOT przewiduje otwarcia kolejnych salonów na nowych rynkach. Wiemy, że w realizacji tych działań niezbędne będą kompleksowe, i przede wszystkim skuteczne kampanie digitalowe. Dlatego właśnie wybraliśmy GetResponse – firmę z długoletnim doświadczeniem na rynku międzynarodowym. Liczymy na to, że nasza współpraca z GetResponse będzie inspirująca oraz przyniesie satysfakcjonujące efekty.” mówi Krzysztof Fic, Kierownik Działu E-commerce ds. Marketingu.

Marka korzysta z platformy GetResponse m.in. w celu optymalizacji działań email marketingowych, wysyłki newsletterów oraz zwiększenia zaangażowania fanów marki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

INGLOT to kolejny tak ważny partner GetResponse. Wśród marek, które korzystają z usług firmy są m.in. Unilever, morele.net, Carrefour, Vision Express czy Polkomtel.

Słuchaj podcastu NowyMarketing