Bohaterem tegorocznej, świątecznej kampanii sieci McDonald’s jest nastolatek o imieniu Tom, który przeżywa okres buntu. Jego mama dwoi się i troi, by zachęcić go do wspólnego przeżywania świąt – przystraja dom bożonarodzeniowymi dekoracjami, zabiera syna na jarmark świąteczny – lecz bohater cały czas walczy ze swoim wewnętrznym dzieckiem i nie reaguje na starania matki.
W pewnym momencie mama zabiera Toma do restauracji sieci McDonald’s – miejsca, które wielu dorosłym już osobom nierozłącznie kojarzy się z dzieciństwem. W pewnym momencie nastolatek pozwala odnaleźć w sobie na nowo dziecko i celebrować święta, tak jak dawniej.
Zobacz również
Za realizację kampanii odpowiada agencja Leo Burnett.
PS
Amazon zaprezentował swoją nową, świąteczną kampanię zatytułowaną „The Show Must Go On”. Za pomocą chwytającej za serce historii zachęca do działania mimo przeciwności losu, których w tym roku tak wiele.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Tegoroczna kampania Coca-Coli została zrealizowana pod hasłem „This Christmas, give something only you can give”. Reżyserem spotu jest nowozelandzki reżyser Taika Waititi, laureat Oscara za najlepszy scenariusz adaptowany do filmu „Jojo Rabbit”.