Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

innogy rozświetliło Wianki nad Wisłą przy wsparciu 180heartbeats + JUNG v MATT

W miniony weekend w wielu miastach Polski odbyły się eventy uświetniające najkrótszą noc w roku - Noc Świętojańską. Warszawskie Wianki nad Wisłą były pod tym względem wyjątkowe, ponieważ marka innogy rozświetliła imprezę, zapewniając jej niepowtarzalny klimat.
O autorze
1 min czytania 2017-06-29

innogy jest marką innowacyjną, łączącą nowe znaczenie energii z tradycyjnym rozumieniem tego słowa. Nie ma lepszego czasu i miejsca żeby to pokazać niż Wianki nad Wisłą, gdzie tradycja spotka się ze współczesnymi mieszkańcami Warszawy – podsumowuje Martin Winther, Creative Director & Partner w 180heartbeats + JUNG v MATT.

180heartbeats + JUNG v MATT przygotowało dla innogy niestandardowe rozwiązania i atrakcje dla około 140 tys. warszawiaków, którzy odwiedzili strefy marki – partnera głównego stołecznych Wianków nad Wisłą. Na potrzeby eventu agencja zbudowała trzy wieże o łącznej wysokości 18 metrów, rozświetlające Bulwary nad Wisłą oraz zapewniające bezpłatną sieć wifi dostępną dla każdego uczestnika imprezy. Dodatkowo, w jednej ze świetlistych wież innogy znajdowała się fotobudka, w której goście Wianków nad Wisłą wykonali ponad 1200 zdjęć, śląc do wszystkich zebranych na Podzamczu pełne pozytywnej energii przesłanie: „Miło Cię widzieć” wyświetlane na gigantycznym ekranie LEDowym, umieszczonym na jednej z wież.

Największą atrakcją – gadżetem było aż 5000 świetlnych wianków innogy, które trafiły na głowy uczestników eventu i dosłownie rozświetliły Podzamcze.

Goście stołecznej Nocy Świętojańskiej byli obdarowywani świetlnymi wiankami przez hostessy ubrane w zaprojektowane specjalnie na tę okazję długie, zwiewne, LEDowe suknie świecące w nocy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zespół kreatywny agencji 180heartbeats + JUNG v MATT przygotował główny key visual oraz animacje wykorzystane zarówno podczas zapowiedzi, jak i w trakcie wydarzenia. Dział eventów 180heartbeats + JUNG v MATT był odpowiedzialny za nadzór oraz kompleksową realizację wszystkich aktywności marki innogy podczas Wianków nad Wisłą.

Słuchaj podcastu NowyMarketing