Zapowiadając jego otwarcie, innogy odsłoniło przy wejściu do stacji metra Centrum mural autorstwa Piotra Chuchli, zachęcający do odwiedzenia Muzeum nad Wisłą.
innogy Polska w ramach partnerstwa z Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie odsłoniła przy wejściu do stacji metra Centrum mural zachęcający do odwiedzenia nowej przestrzeni wystawienniczej i edukacyjnej MSN, czyli Muzeum nad Wisłą przy bulwarach wiślanych.
Zobacz również
Mural zaprasza na pierwszą wystawę w Muzeum nad Wisłą pt. „Syrena herbem twym zwodnicza”, która jest opowieścią o kulturowych znaczeniach symbolu Warszawy i możliwościach wykorzystania go do tworzenia nowoczesnych miejskich tożsamości i wspólnot. W projekcie muralu znalazł się najstarszy wizerunek herbu Warszawy, zachowany na pieczęci z 1400 roku, słynna warszawska syrenka z młotem Pabla Picassa, inspirowany tym dziełem „Syren” Karola Radziszewskiego oraz obrazy Aleksandry Waliszewskiej.
„Bardzo się cieszę, że mural, który zaprojektowałem będzie pełnił funkcję drogowskazu do nowej siedziby niewątpliwie jednej z najciekawszych instytucji kultury na mapie Warszawy. Projekt w tym miejscu był od zawsze moim marzeniem jako warszawskiego projektanta dlatego mam nadzieję, że mural spodoba się mieszkańcom oraz odwiedzającym stolicę i zachęci ich do uczestnictwa w inauguracyjnej wystawie nt. odczytywania na nowo symbolu Warszawy oraz w kolejnych zaplanowanych wydarzeniach” – powiedział autor projektu muralu, Piotr Chuchla.
„Od lat jesteśmy silnie związani z Powiślem i chętnie angażujemy się tutaj w inicjatywy o charakterze kulturalno-edukacyjnym, takie jak: nowy symbol Warszawy na Moście Gdańskim, czyli neon „Miło Cię Widzieć”, działalność Placu Zabaw nad Wisłą czy autorski program nt. wykorzystania energii elektrycznej „innogy Powerbox” organizowany wspólnie z Centrum Nauki Kopernik. Tym bardziej cieszymy się, że do tych aktywności dołączyła współpraca z Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Mamy nadzieję, że nowa przestrzeń MSN szybko zadomowi się na Powiślu i liczymy na dużo wspólnych ciekawych projektów” – powiedziała Karolina Tyniec-Margańska, Dyrektor ds. Komunikacji i Public Affairs w innogy Polska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Oficjalne otwarcie Muzeum nad Wisłą odbędzie się w dniach 25-26 marca 2017 roku przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 22. Więcej informacji na temat programu otwarcia oraz nowej siedziby MSN znajduje się na stronie www.artmuseum.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing