Innowacja – drugie imię marki Bonduelle

Wszyscy wiemy, że warzywa to podstawa codziennej zdrowej diety. Niestety rzadko mamy czas na czasochłonne gotowanie.
O autorze
1 min czytania 2015-10-27

Bonduelle, lider na rynku warzyw apertyzowanych oraz pionier we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, zaproponował nam nowe warzywne produkty, by dostarczyć organizmowi jeszcze więcej witamin, minerałów, smaku i chrupkości – warzywa Gotowane na Parze(w puszce) i Już Przygotowane Na parze (mrożone).

Już od 26 października marka wspiera swoje nowoczesne produkty w kampanii telewizyjnej, która potrwa aż do świąt Bożego Narodzenia. Niebawem pojawi się po raz pierwszy…w kinach, wspierana będzie też w internecie i w sklepach.

„Praca, stanie w korkach, zakupy – wszystko to powoduje, że mamy coraz mniej czasu. To najczęstsza przyczyna niewłaściwego odżywiania. Mało kto z nas ma czas, by po pracy przygotować pełnowartościowy posiłek. Jednocześnie coraz bardziej zależy nam, aby jeść zdrowo. To szczególnie ważne jesienią i zimą, kiedy odporność organizmu obniża się, a my potrzebujemy więcej minerałów i witamin.” – mówi Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu w Bonduelle Polska. Jak jeść zdrowo, gdy nie mamy czasu? Bonduelle wprowadziło na rynek Produkty Gotowane Na parze w gamie puszek i mrożonek oferujące łatwość i szybkość w przygotowaniu: wystarczy je otworzyć, by cieszyć się ich smakiem, chrupkością i aromatem.

Już od poniedziałku 26 października na ekranach telewizyjnych ponownie zagości kampania reklamowa Bonduelle. Kampania dotrze do blisko 30 mln osób (78% populacji), i pojawi się w głównych stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVN, Polsat i stacjach tematycznych, a także w internecie we współpracy z serwisami kulinarnymi. Działania promocyjne dla kukurydzy Bonduelle bez dodatku cukru będą też prowadzone bezpośrednio w sklepach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W tym roku po raz pierwszy kampania TV będzie również wzmocniona obecnością na dużym ekranie we współpracy z siecią kin Cinema City.

Za kreację reklamy odpowiadała agencja reklamowa Red8, natomiast za zakup mediów dom mediowy Vizeum.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się