W ramach działań SEO Insightland zajmie się wsparciem technicznym dla serwisu bytom.com.pl, w tym ujawnianiem problematycznych obszarów w zakresie SEO w obrębie domeny wraz z tworzeniem wytycznych do wdrożenia po stronie IT. Insightland powierzono także optymalizację contentową serwisu (optymalizację i rozwinięcie treści opisów kategorii i podstron oraz nasycenie treści dodatkowymi frazami kluczowymi), a także rozwój sekcji blogowej oraz przygotowywanie publikacji zewnętrznych z linkami pozycjonującymi.
To kolejny klient z branży fashion e-commerce w portfolio specjalizującego się w tym obszarze Insightland. Z usług firmy korzystają już takie brandy jak New Balance, DeeZee, Medicine, Wojas, Limango czy producent obuwia dziecięcego Bartek.
Zobacz również
Umowę podpisano we wrześniu br. na czas nieokreślony. Insightland zostało wybrane w drodze rekomendacji. Za opracowanie strategii odpowiada Irena Zobniów, wdrożenie i egzekucję działań nadzoruje Sylwia Dobrowolska.