INSIGNIA dla marki Bracki Pils

Wystartowała kampania ditigal marki Brackie Pils, należącej do Grupy Żywiec. Za obsługę odpowiada Agencja INSIGNIA.
O autorze
0 min czytania 2015-09-03

Brackie Pils to nowe piwo na polskim rynku, stworzone przez browarników z Polski i Czech. Piwo dostępne będzie w sklepach od września br.

INSIGNIA odpowiada za uruchomienie strony internetowej www.brackiepils.pl, kreację bannerów w ramach kampanii launchingowej produktu oraz aktywację konkursową, opartą o innowacyjny mechanizm samplingu.

Kampania marki Brackie Pils reklamowa obejmuje również nośniki reklamy zewnętrznej oraz działania PR i BTL w punktach sprzedaży.

To już druga marka Grupy Żywiec, obsługiwana przez Agencję. Od czerwca br. INSIGNIA odpowiada za obsługę marki Strongbow w social mediach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się