Brakuje wam pomysłów na dania z kurczaka? W najnowszej kampanii, autorstwa agencji Publicis Poland, Winiary przypominają o swoim sztandarowym produkcie „Pomysł na”. W przygotowanych na potrzeby telewizji i internetu kreacjach zobaczymy trzy inspirujące warianty podania kurczaka: z patelni w sosie śmietanowo-ziołowym, do smażenia na papirusie z czosnkiem i ziołami lub soczysty z papryką i ziołami. Emisja reklam rozpoczyna się 5 kwietnia. W 2018 roku kampania przygotowana dla produktu Winiary „Pomysł na” przez agencję Publicis Poland zdobyła srebrne Effie.
– Kuchnia to miejsce, w którym szczególnie liczą się inspiracje. Codzienne wymyślanie dań, które zadowolą najbliższych, jest bardzo trudną sztuką. Ale dzięki ‘Pomysłom na’ życie staje się łatwiejsze, a zwyczajne dania zamieniają w pachnącą ziołami ucztę. Dlatego namawiamy do sięgnięcia po propozycje na danie z kurczaka proponowane przez Winiary – powiedziała Marta Krakowska-Sochacz z agencji Publicis Poland.
Zobacz również
Na potrzeby kampanii powstały dwa spoty video: trzydziestosekundowy i piętnastosekundowy oraz zestaw kreacji przygotowanych z myślą o użytkownikach internetu. Spoty telewizyjne zobaczymy w kanałach należących do stacji TVN, POLSAT, TVP. Za ich produkcję odpowiada studio Papaya, a za postprodukcję Orka. Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu UM Thrive.