Łatwiejsze przesyłanie filmów
Filmy IGTV i kanały będą teraz jednym formatem. Nadal możliwe jest przesyłanie filmów w ten sam sposób – z rolki aparatu, klikając znak + w prawym górnym rogu strony głównej Instagrama i wybierając Opublikuj.
Twórcy mogą nadal publikować swoje filmy w relacjach i udostępniać je na czacie. Korzystanie ze wszystkich powierzchni zapewnia im wiele sposobów na opowiedzenie swoich historii i nawiązanie kontaktu z odbiorcami. Podgląd wideo w kanale będzie teraz trwał 60 sekund, chyba że film kwalifikuje się do wyświetlania reklam – w takim przypadku podgląd będzie nadal trwał 15 sekund.
Zobacz również
Facebook wprowadza również nowe funkcje, takie jak przycinanie, filtry oraz oznaczanie osób i lokalizacji.
– Jako twórca uważam, że nie powinno być podziału na formaty wideo na Instagramie. Kiedy dana osoba szuka treści do obejrzenia online, nigdy nie szuka specjalnie długiego lub krótkiego formatu – po prostu chce oglądać filmy i zapewniać sobie rozrywkę. Cieszę się, że teraz nie będę musiał przechodzić do tylu różnych powierzchni, aby oglądać rzeczy na Instagramie – twierdzi Henry Walnut, znany pod nickiem @henrytado.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nowe sposoby przeglądania i odkrywania filmów
Nowa karta Wideo będzie głównym miejscem dla nowego połączonego formatu wideo, co ułatwi użytkownikom znajdowanie treści udostępnianych przez ulubionych twórców. Podczas oglądania filmów na Instagramie widzowie mogą dotknąć dowolnego miejsca na ekranie, aby przejść do trybu pełnoekranowego. Będą też mogli przewijać treści, aby odkrywać nowe materiały wideo od twórców, którzy mogą ich zainteresować.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Docieraj do nowych odbiorców dzięki reklamom wideo
Dzięki Instagram Video reklamy IGTV są teraz nazywane reklamami wideo Instagram In-Stream. Kwalifikujący się twórcy mogą nadal zarabiać na swoich długich treściach, a marki mogą docierać do odbiorców angażujących się w długie filmy. W przypadku firm zainteresowanych zwiększeniem liczby swoich filmów, aby dotrzeć do większej liczby osób, filmy nie mogą być dłuższe niż 60 sekund.