Meta dotychczas próbowała wprowadzić opcję „Nie lubię tego” już kilkukrotnie. Przykładowo, w 2018 roku na Facebooku. Tym razem testy odbywają się na Instagramie. Niektórzy użytkownicy mogą już zobaczyć opcję negatywnego ocenienia w postaci strzałki po prawej stronie funkcji komentowania.

fot. Social Media Today
Zobacz również
Jak wyjaśnił szef Instagrama Adam Mosseri:
– Testujemy nowy przycisk obok komentarzy na Instagramie. Daje to ludziom (…) sposób na zasygnalizowanie, że nie czują się dobrze z danym komentarzem. Nie ma licznika niepolubień, ani nikt nie będzie wiedział, czy klikniesz przycisk (…) ostatecznie możemy zintegrować ten sygnał z rankingiem komentarzy, aby przesunąć niepolubione komentarze niżej.

fot. Threads
PrzeglądTygodnia [11.02-17.02.25]: Karol Paciorek w #InfluLAB, zaręczyny w stylu LEGO, upoluj bilet na IAB HowTo: Wideo Marketing
Testowanie nowej opcji nie jest związane ze zwalczaniem dezinformacji, ale przede wszystkim wyeliminowania szkodliwych uwag. Mosseri chce, by środowisko aplikacji było „bardziej przyjazne”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing