Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Chcesz dowiedzieć się, co działa w wideo marketingu? Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę na IAB HowTo: Highway to Sound & Vision.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Instagram testuje przycisk „Nie lubię tego” dla komentarzy

Instagram testuje przycisk „Nie lubię tego” dla komentarzy
Meta wraca do testowania przycisku „Nie lubię tego”. Tym razem opcja pojawiła się na Instagramie. Celem takiego działania jest obniżenie rangi komentarzy, które użytkownicy uznają za negatywne lub szkodliwe.
O autorze
1 min czytania 2025-02-18

Meta dotychczas próbowała wprowadzić opcję „Nie lubię tego” już kilkukrotnie. Przykładowo, w 2018 roku na Facebooku. Tym razem testy odbywają się na Instagramie. Niektórzy użytkownicy mogą już zobaczyć opcję negatywnego ocenienia w postaci strzałki po prawej stronie funkcji komentowania.

fot. Social Media Today

Jak wyjaśnił szef Instagrama Adam Mosseri:

– Testujemy nowy przycisk obok komentarzy na Instagramie. Daje to ludziom (…) sposób na zasygnalizowanie, że nie czują się dobrze z danym komentarzem. Nie ma licznika niepolubień, ani nikt nie będzie wiedział, czy klikniesz przycisk (…) ostatecznie możemy zintegrować ten sygnał z rankingiem komentarzy, aby przesunąć niepolubione komentarze niżej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. Threads

Testowanie nowej opcji nie jest związane ze zwalczaniem dezinformacji, ale przede wszystkim wyeliminowania szkodliwych uwag. Mosseri chce, by środowisko aplikacji było „bardziej przyjazne”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Adam Mosseri odkrywa tajniki algorytmu Instagrama

Adam Mosseri odkrywa tajniki algorytmu Instagrama
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się