O planowanym wprowadzeniu nowej funkcji na platformie informowaliśmy w połowie lipca br. Wówczas użytkownicy z takich krajów, jak m.in. Australia, Brazylia, Kanada czy Włochy, nie widzieli licznika lajków pod swoimi postami. Jak się teraz okazuje, pierwsze testy przyniosły pozytywne rezultaty więc postanowiono poszerzyć eksperyment o kolejne rynki, w tym także Polskę.
Od 14 listopada br. niektórzy użytkownicy Instagrama zamiast licznika polubień widzą pod swoimi zdjęciami tylko nick jednej osoby, której spodobał się post i hasło „inni użytkownicy” – po kliknięciu na link pokazuje nam się lista wszystkich użytkowników, ale dokładna ich liczba pozostaje ukryta.
Zobacz również
Na tę chwilę nadal nie wiadomo, kiedy funkcja miałaby oficjalnie zostać wprowadzona na platformę.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Facebook oficjalnie potwierdził rozpoczęcie testów ukrywania polubień i reakcji pod postami i zdjęciami. W jaki sposób wpłynie to na komunikację marek, firm czy też liderów opinii?
Słuchaj podcastu NowyMarketing