Profil Partii Razem awansował o 12 pozycji pod względem łącznego zaangażowania
W minionym miesiącu odbyła się pierwsza tura wyborów prezydenckich. Dwa pierwsze tygodnie maja były intensywnym czasem kampanii dla wszystkich kandydatów, a na Instagramie szczególnym zainteresowaniem i zaangażowaniem, w porównaniu do kwietnia, cieszyły się treści na profilu Partii Razem.
Wśród profili wszystkich organizacji na Instagramie, profil Partii Razem awansował (względem raportu z kwietnia 2025 roku) o 12 pozycji pod względem łącznego zaangażowania – na wysokie miejsce szóste.
Zobacz również

Duży przyrost w liczbie fanów, aż o 49%, odnotowaliśmy również na profilu Adriana Zandberga, a na profilu Partii Razem wzrost ten wyniósł 28%.
Powyborczy post na profilu partii był najlepszym postem wśród wszystkich treści partii politycznych, oraz drugim najlepszym postem na tle wszystkich organizacji.
The BS Feed Filter: stop bełkotowi w profesjonalnych social mediach

Słuchaj podcastu NowyMarketing
A skoro o organizacjach mowa, warto zwrócić również uwagę na profil Fundacji ADA, która coraz intensywniej, i z coraz lepszymi rezultatami, komunikuje się w mediach społecznościowych.
Instagramowy profil fundacji w maju znalazł się na miejscu drugim pod względem zaangażowania, oraz na miejscu trzecim pod względem liczby obserwujących w zestawieniu organizacji prozwierzęcych.

Z kolei na TikToku w kwietniu 2025 roku, Fundacja ADA opublikowała najwięcej treści spośród wszystkich profili marek – aż 185.
Zoja liderką zaangażowania w kategorii Podróżnicy
Zoja Skubis z sukcesem ukończyła swoją wyprawę i w maju stanęła na najwyższym szczycie świata – Evereście.
Fani z zapartym tchem śledzili poczynania młodej podróżniczki, co bezpośrednio przełożyło się na zaangażowanie na jej profilu. Zoja została bezapelacyjną liderką zaangażowania w kategorii Podróżnicy, osiągając niemal dwukrotnie większe zaangażowanie odbiorców niż drugi w rankingu @patec_wariatec.

Zdjęcie Zoi zrobione na Dachu Świata było najbardziej angażującym postem w kategorii Podróżnicy, z liczbą ponad 390 tys. polubień i niemal 6,5 tys. komentarzy.
Na profilu podróżniczki odnotowaliśmy również 25% przyrost w liczbie obserwujących – ostatniego dnia maja Zoję obserwowało niemal 445 tys. osób.
Profil Justyny Steczkowskiej na pierwszym miejscu pod względem zaangażowania
Było o sukcesie Zoi Skubis, ale w maju na arenie międzynarodowej głośno było również o innych kobietach.
Dużo działo się przede wszystkim w świecie muzyki – za nami chociażby kolejny finał Eurowizji, w którym udział brała Justyna Steczkowska.
Jej instagramowy profil poszybował w górę i awansując o 32 pozycje uplasował się na miejscu pierwszym pod względem zaangażowania.

Wśród wszystkich profili osób na polskim Instagramie, profil Justyny Steczkowskiej uplasował się z kolei na wysokiej – szóstej – pozycji (awans o 317 miejsc), wyprzedzając chociażby profil Zoi Skubis, Igi Świątek czy Joanny Senyszyn pod względem łącznego zaangażowania na profilu.
Niemały sukces na swoim koncie odnotowała również Ewa Farna. Artystka miała zaszczyt zaśpiewać razem z Duą Lipą podczas jej koncertu w Pradze. Wspólny występ został bardzo ciepło i entuzjastycznie przyjęty przez fanów, a profil Ewy uplasował się na trzecim miejscu w rankingu zaangażowania wśród wszystkich profili muzyków – tuż za Justyną Steczkowską i Mariną.
źródło: Sotrender