Upoluj bilet na IAB HowTo: Digital OOH [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Digital OOH [KONKURS]

W dobre ręce oddamy 2 bilety na wydarzenie. Sprawdź, jak i kiedy je upolować.

Sprawdzam

Instagram Trends wrzesień 2025: Roztańczony PGE Narodowy najbardziej angażującym wydarzeniem

Instagram Trends Sotrender wrzesień
Zobacz, jakie treści okazały się najciekawsze dla użytkowników Instagrama we wrześniu 2025 według raportu Instagram Trends Sotrender.
O autorze
1 min czytania 2025-10-09

Wrzesień przyniósł kilka dobrych przykładów działań marketingowych marek, które istotnie wpłynęły na zaangażowanie na ich profilach, a co za tym idzie, również ich widoczność w raporcie Sotrender Instagram Trends.

Zamortyzuj swój powrót do domu z lumlum.led

Pierwszy przykład świetnego działania to historia o tym, jak mały profil – o niewielkiej liczbie fanów, wynoszącej zaledwie niespełna 3 tysiące obserwujących – może stać się liderem rankingów zaangażowania.

Mowa o lumlum.led, firmie z oświetleniem LED, której jedna z rolek rozeszła się we wrześniu viralowo.

Materiał o tym, jak zamortyzować swój powrót do domu po ciężkim dniu pracy zdobył rekordowe na profilu marki zaangażowanie – niemal 145 tys. polubień (and counting) i ponad 600 komentarzy.

I choć na tle np. profili mediów mogą się to wydawać niespecjalnie imponujące wartości, rolka lumlum.led była najbardziej angażującym postem wśród wszystkich postów polskich marek we wrześniu.

Lumlum.led znalazło się dodatkowo na 6. miejscu w rankingu zaangażowania w całej kategorii marki, wyprzedzającym tym samym gigantów takich jak IKEA, Sinsay, Pepco czy Rossmann.

Przepis na sukces? Współpraca z TOP influencerem

W świecie beauty we wrześniu swoje premiery miały z kolei głośne współprace z influencerami.

Pierwszą z nich była młodzieżowa kolekcja marki Selfie Project z DRE$$CODE, która jest dostępna w Rossmannie.

Premiera kosmetyków wzbudziła niemałe zaangażowanie na Instagramie. Wśród wszystkich marek kosmetycznych, profil Selfie Project awansował o 60 pozycji na wysokie 11. miejsce w rankingu zaangażowania.

Kolejny collab należał do BrushUp Cosmetics z Maxineczką. Wraz z premierą najnowszej kolekcji stworzonej we współpracy z influencerką, na profilu marki wystartował konkurs, w którym do wygrania była cała kolekcja Maxineczki. 

Wśród najbardziej angażujących postów w kategorii Makijaż znalazły się dwa posty BrushUp, w tym post konkursowy.

Z kolei wśród wszystkich profili marek kosmetycznych profil BrushUp awansował do TOP20 pod względem zaangażowania (awans o 181 miejsc).

Roztańczeni Polacy na Narodowym

Prawdziwym hitem była również kolejna edycja wydarzenia Roztańczony PGE Narodowy. Event, którego jednymi z prowadzących były Siostry ADiHD, i na którym wystąpiły gwiazdy takie jak np. Doda czy Caroline Derpienski, był najbardziej angażującym wydarzeniem na Instagramie we wrześniu.

Wśród najbardziej angażujących postów w kategorii Wydarzenia aż 6 opublikowano na profilu Roztańczony PGE Narodowy.

źródło: Sotrender

PS Instagram Trends sierpień 2025: Ed Sheeran i Łatwogang, promocja U Szwejka, ChatGPT na grzybach