Instagram z nowym algorytmem wyświetlania treści

Instagram z nowym algorytmem wyświetlania treści
Instagram zdecydował się wprowadzić nowy algorytm odpowiedzialny za kolejność wyświetlania treści i skończyć z chronologią.
O autorze
0 min czytania 2016-03-16

fot. www.instagram.com

Obecnie około 70 proc. treści potencjalnie interesujących dla użytkownika, nie dociera do niego, ginąc w chronologicznym zalewie*. W związku z tym Instagram zdecydował się pójść w ślady Facebooka czy Twittera i wprowadzić nowy algorytm odpowiedzialny za wyświetlanie treści. Dzięki niemu, w newsfeedzie użytkownika wideo i zdjęcia widoczne będą w kolejności zależnej od m.in. popularności postu oraz relacji i interakcji z osobą go publikującą, liczby polubień, zainteresowań użytkownika, opinii znajomych. Do tej pory odbywało się to w kolejności chronologicznej.

Dzięki nowemu sortowaniu np. zdjęcie, które może nas interesować, a zostało wrzucone w momencie, kiedy nie używamy aplikacji, będzie na nas czekało na górze, zamiast zginąć wśród chronologicznie wyświetlanej treści.

Wdrożenie algorytmu globalnie może potrwać do kilku miesięcy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

*blog.instagram.com/post/141107034797/160315-news

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się