Do udziału w kampanii zaproszono polskie konsumentki, użytkowniczki farb Olia, które w ramach 3 spotów prezentują różne benefity produktu. Pierwszy, promujący odcień Głęboka czerń mówi o łatwości aplikacji i wyjątkowym blasku jaki Olia zapewnia włosom. Drugi spot z Bardzo Jasnym Blondem w roli głównej podkreśla fakt, że z Olią można uzyskać idealny odcień blondu za każdym razem. Ostatni spot z serii bazujący na odcieniu Intensywnej Miedzi przekonuje, że nawet przy częstym farbowaniu Olią włosy zachowują idealny wygląd.
Nowoczesna formuła Olii jest oparta na naturalnym olejku, który pielęgnuje włosy i ułatwia wnikanie koloru. Farba jest łatwa do nałożenia i ma przyjemny, kwiatowy zapach. Nie tylko nadaje włosom intensywny kolor i blask, ale sprawia również że włosy są niezwykle miękkie i pełne życia.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
„Wyzwanie, przed którym stanęliśmy, to przekonanie polskich konsumentek przyzwyczajonych do standardowych farb opartych na amoniaku do wypróbowania czegoś nowego. Naszym zadaniem było przełamanie stereotypu, zgodnie z którym samodzielna zmiana koloru włosów jest uciążliwa i obarczona ryzykiem zniszczenia włosów. Dlatego żeby uwiarygodnić przekaz zdecydowaliśmy się, by to prawdziwe użytkowniczki Olii zostały ambasadorkami marki i opowiadały o jej zaletach.” – powiedziała Agnieszka Mazur, Account Director z agencji Publicis.
Przygotowane przez agencję Publicis spoty telewizyjne będą emitowane między innymi w kanałach należących do stacji TVP, POLSAT i TVN.
Po stronie agencji Publicis nad przygotowaniem kampanii pracowali: Alex Boucher (Senior Art Director), Stella Gonet (Senior Copywriter), Agnieszka Mazur (Account Director), Katarzyna Niebudek (Account Manager). Stronę klienta reprezentują: Paulina Kaczmarek Kubicka (Marketing Director), Michał Forowicz (Group Product Manager), Joanna Piórko (Product Manager). Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Agencja Publicis współpracuje z Garnierem od 23 lat. W 2010 roku jury konkursu EFFIE Awards przyznało agencji Publicis brąz w kategorii „Launch produktu” za realizację kampanii „Garnier Mineral 48h”, której celem było wprowadzenie na rynek pierwszego dezodorantu z aktywnym minerałem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing