Dedykowana aplikacja na Facebooku pozwala znajomym motywować biegaczy na trasie biegu. adidas daje im narzędzia do stworzenia specjalnego dopingu: na customizowanych billboardach rozmieszczonych na trasie biegu ukażą się teksty internautów, znajomi biegaczy mogą zaprojektować na Facebooku i odebrać przed samym maratonem unikalne flagi kibica oraz specjalne opaski boost. Opaski mogą następnie wręczyć zawodnikom, by ci mogli w krytycznych dla swojego biegu momentach odczytać nadrukowane na nich emocjonalne treści i personalizowane wiadomości.
Marketer po raz kolejny udowadnia, że znakomicie zna biegaczy – trasę maratonu podzielono na widoczne strefy odpowiadające etapom biegu i poziomu energii zawodników: Euforia, Rytm, Ściana, Boost. Każda ze stref zawierać będzie motywujące hasła tworzone przez samych kibiców na Facebooku. Ostatnia strefa, nazwana strefą „boost” składać się będzie z większej ilości aktywności, których celem jest dodanie energii w końcowej, najtrudniejszej fazie biegu. adidas ustawia na trasie biegu dmuchane bramy, serię kilkudziesięciu bannerów i adidas Running Spot, mobilne centrum biegowe z DJ-em, grającym wybrane przez maratończyków przed biegiem utwory.
Zobacz również
Zobacz ubiegłoroczny wynik współpracy adidas z Interactive Solutions podczas 8. Półmaratonu Warszawskiego: