fot. www.adweek.com
Kampania przeprowadzona została w czerwcu i lipcu, podczas trwania Pucharu Świata kobiet w siatkówce, i składała się z 15 sekundowych reklam pre-roll zamieszczonych na portalu Fox.com, również w wersji mobilnej, na którym emitowane były transmisje z rozgrywek. Promowane jednocześnie były 3 marki należące do Mondelez: Ritz, Chips Ahoy! i Trident.
Zobacz również
W wyświetlanych kreacjach reklamowych pojawiała się w górnym rogu ramka przedstawiająca jedną z zawodniczek drużyny z USA, Alex Morgan. Po kliknięciu okienko powiększało się i umożliwiało obejrzenie dodatkowych wideo, przejście na stronę sklepu z reklamowanym produktem (Walmart, Target), wzięcie udziału w grze czy skorzystanie z innych interaktywnych opcji.
Od pierwszego dnia kampanii do jej ostatniego, kiedy to odbyły się finały i drużyna z USA pokonała tę z Niemiec, świadomość marki wśród konsumentów wzrosła o 220 proc., natomiast zaangażowanie użytkowników zwiększyło się o 88 proc.
Rozwiązanie Content@Scale umożliwiło zmienianie i dostosowywanie wyświetlanego contentu w czasie rzeczywistym. Jest to platforma umożliwiająca zaciąganie do reklamy treści z mediów własnych, jak i tych udostępnionych przez zrzeszonych z usługą wydawców.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania przeprowadzona została przy współpracy z agencją Innovid, za content odpowiada Blink Studios, stworzone przez firmę Mondelez we współpracy z Now This News, natomiast narzędzie wspierające prowadzenie kampanii – Content@Scale – stworzone zostało przez Starcom Mediavest Group i od niedawna wprowadzone jest również w Polsce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing