Dzięki przygotowanej aplikacji fani marki mogą dzielić się ze znajomymi filmem pokazującym ich wizerunek w kontekście orzeźwiających żeli pod prysznic Palmolive.
Działania prowadzone są na profilu marki na Facebook’u oraz na portalu YouTube.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Koncept realizuje strategię Palmolive For Men dla całego regionu i dostępny będzie dla fanów marki w wersji Czeskiej, Słowackiej, Estońskiej, Łotewskiej oraz Litewskiej.
Kreacja, produkcja oraz komunikacja kampanii na profilu marki – LIQUID, zakup mediów MEC Interation.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing