Interia stawia na innowacje i testuje możliwości, które daje sztuczna inteligencja. Portal jako pierwszy w Polsce sprawdzi, jak poradzi sobie ona roli wydawcy. 16 lutego sztuczna inteligencja będzie odpowiedzialna za wybór wszystkich artykułów, tytułów i zdjęć, które zostaną zaprezentowane w specjalnej sekcji na stronie głównej portalu poświęconej AI.
16 lutego br. na stronie głównej portalu wystartuje cykl redakcyjny „AI jako wydawca: eksperyment Interii”, którego wydawcą oraz autorem kilku materiałów będzie sztuczna inteligencja.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– To pierwsza taka inicjatywa w polskich mediach, która pozwoli zobaczyć, jak dobrze system sztucznej inteligencji poradzi sobie w roli wydawcy. Będzie to fascynujące doświadczenie i zachęcamy was do odwiedzenia naszej strony, by przekonać się, jak sztuczna inteligencja radzi sobie z przetwarzaniem informacji i wyborami, które zwykle pozostają w gestii ludzkiej – mówi AI w materiale wprowadzającym do projektu Interii.
W akcję portalu są zaangażowane m.in. redakcje serwisów Interia Wydarzenia, Antyweb.pl i Geekweek.pl. Ich dziennikarze podpowiedzą użytkownikom portalu jak rozmawiać ze sztuczną inteligencją, wyjaśnią jej możliwe zastosowania w różnych sektorach gospodarki oraz odpowiedzą na kluczowe pytanie: czy sztuczna inteligencja jest naprawdę inteligenta?
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]