Intermarché startuje z fanpage’em na Facebooku

Sieć sklepów Intermarché, działająca w ramach Grupy Muszkieterów, uruchomiła fanpage na Facebooku. Za jego obsługę odpowiadać będzie agencja Get More Social.
O autorze
1 min czytania 2017-09-28

Po wielu analizach oraz dzięki rozwojowi funkcjonalności, jakimi dysponuje dziś Facebook, dojrzeliśmy do tego, aby uruchomić własny fanpage. W ten sposób liczymy na jeszcze lepszy, i co najważniejsze, bezpośredni kontakt z naszymi klientami. Nasz przekaz opierać będziemy na idei „Z polecenia”, aby w efekcie zdobyć zaufanie klientów, przekazywać im rzetelne rekomendacje oraz wprowadzać w przyjazną atmosferę zakupów – mówi Bartłomiej Tarłowski, PR Manager Grupy Muszkieterów.

Odwiedzający profil Intermarché znajdą na nim przede wszystkim treści związane z bieżącą ofertą sklepów, a także kontekstowe porady. Regularnie zamieszczane będą również informacje o specjalnych akcjach, promocjach oraz konkursach – w tym również tych przygotowanych dla klientów z okazji jubileuszu 20-lecia działalności Intermarché w Polsce.

Grupę Muszkieterów w komunikacji z fanami marki na Facebooku wspierać będzie agencja Get More Social, od lat zajmująca się kompleksową obsługą w mediach społecznościowych czołowych marek w Polsce. Agencja odpowiada za kreację, produkcję grafik i animacji poradnikowych, a także tworzenie i organizację konkursów tematycznych oraz wsparcie dla akcji wizerunkowych i sprzedażowych klienta.

Nowy fanpage jest dostępny pod adresem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj