Główną bohaterką nowej platformy komunikacji jest Optymistka – pozytywna, trochę zakręcona klientka Intermarché. Szybko orientujemy się, że kobieta musi wcielać się w rolę tajnego agenta w swoim domu. Stawia czoła niemożliwemu i przemyca świeże warzywa do diety swoich dzieci. W kolejnych odsłonach kampanii poznamy jej nowe przygody.
Współpraca DDB&tribal z Intermarché trwa już niespełna rok. Platforma „Z życia Optymistki” to realizacja nowej strategii marki skupionej na świeżości – nie tylko warzyw i owoców, ale także świeżego podejścia do zakupów, gotowania i życia. Kampania wystartowała 5 marca i będzie sukcesywnie uruchamiana w kolejnych kanałach komunikacji: w telewizji, w radiu, na materiałach POS i w mediach społecznościowych.
Zobacz również
Sieć Intermarché obecna jest w Polsce od 21 lat. Jest to jedna z większych tak szeroko zakrojonych kampanii tej marki na naszym rynku.