Intermarché wystartowało z nową kampanią „I jak tu się nie cieszyć?”

I jak tu się nie cieszyć? Marka Intermarché wystartowała z optymistyczna kampanią.
O autorze
1 min czytania 2019-03-06

Główną bohaterką nowej platformy komunikacji jest Optymistka – pozytywna, trochę zakręcona klientka Intermarché. Szybko orientujemy się, że kobieta musi wcielać się w rolę tajnego agenta w swoim domu. Stawia czoła niemożliwemu i przemyca świeże warzywa do diety swoich dzieci. W kolejnych odsłonach kampanii poznamy jej nowe przygody.

Współpraca DDB&tribal z Intermarché trwa już niespełna rok. Platforma „Z życia Optymistki” to realizacja nowej strategii marki skupionej na świeżości – nie tylko warzyw i owoców, ale także świeżego podejścia do zakupów, gotowania i życia. Kampania wystartowała 5 marca i będzie sukcesywnie uruchamiana w kolejnych kanałach komunikacji: w telewizji, w radiu, na materiałach POS i w mediach społecznościowych.

Sieć Intermarché obecna jest w Polsce od 21 lat. Jest to jedna z większych tak szeroko zakrojonych kampanii tej marki na naszym rynku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj