Kampania Jalapeño Challenge ruszyła w środę 27 marca br. na kanałach własnych sieci McDonald’s. Już po kilku godzinach pod filmami będącymi częścią kampanii było ponad 100 tys. reakcji. Działania contentowe prowadzone są na Facebooku, Instagramie (Instastories) i za pomocą aplikacji mobilnej.
Kampania oparta jest o serię humorystycznych wideo, których bohaterem jest José Arcos Dorados – mieszkający w Polsce Meksykanin, który bardziej niż wszystko inne na świecie kocha Jalapeño Burgera, nie dopuszcza więc do siebie myśli, że burger miałby wrócić tylko na tydzień. Meksykanin chce, żeby wrócił on do menu, więc rzuca McDonald’s wyzwanie, w wygraniu którego muszą pomóc mu fani na Facebooku i Instagramie.
Zobacz również
Za koncept kreatywny i działania w social media odpowiada agencja Isobar (Dentsu Aegis Network Polska). Content wideo wyprodukowało Sputnik Studio, za dźwięk odpowiada GŁOŚNO, a za postprodukcję POST.film.
Isobar wspiera McDonald’s w zakresie obsługi technologicznej, w tym w zarządzaniu contentem na stronie www, oraz odpowiada za aplikację mobilną właściciela sieci restauracji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]