Przewidzianych jest aż 21 wystąpień i końcowy panel ekspertów. Wszystkie prelekcje będą skupiały się wobec marketingu 360° i rosnącej roli, jaką odgrywa w nim Internet.
Dr hab. Robert Kozielski, znany jako strateg doradzający największym markom i autor podręczników dla marketerów zastanowi się „Co mierzyć? Jak mierzyć? I co z tego ma wynikać dla organizacji, klientów, inwestorów?”
Zobacz również
Maciej Tesławski, strateg z ponad-20-letnim stażem, spróbuje sprowokować dyskusję, czy słusznie upatrujemy w nowych technologiach komunikacyjnego przełomu.
Przełomów z kolei spodziewa się prawdziwy futurolog marketingu, Piotr Golczyk, Marketing Operations Director w Luksofcie, globalnej firmie IT z siedzibą w Szwajcarii. Naświetli pojęcie big data i opowie o… robotyzacji marketingu.
Mateusz Strzelecki, CMO w S4E, będzie mówił o budowaniu marki i sprzedaży jednocześnie w branżach B2B.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Łukasz Wala, odpowiedzialny za digital media w Maspeksie, zwróci uwagę na kluczowe znaczenie czasu i synchronizacji kampanii w dobie interakcji on-line.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Aleksandra Chojnacka i Katarzyna Kobiela z Amrestu podzielą się doświadczeniami globalnych marek (KFC, Pizza Hut, Burger King, Starbucks) w łączeniu kampanii online, narzędzi mobilnych i komunikacji w miejscu sprzedaży. Sprawdzimy, czy droga od komunikacji marki do sprzedaży wiedzie przez mobile?
– Na merytoryczną treść konferencji składają się trzy równoważne elementy – mówi Łukasz Wołek, szef agencji Eura7 i Abanana, inicjator Internet ASAP. – Poznamy perspektywę strategiczną i akademicką. Z kolei praktycy z wielkich firm pokażą operacyjne „tu i teraz” a także „tu i w niedalekiej przyszłości przyszłości”. A autorzy konkretnych rozwiązań dla marketingowców podzielą się wiedzą o taktyce. Ufam, że dzięki takiej konfrontacji każdy znajdzie coś dla siebie.
Nie tylko wiedza
Z Internet ASAP można wynieść nie tylko wiedzę i inspiracje, ale i nagrody. W konkursach do wygrania książki, gadżety, ale także landing page, a nawet kampanię wideo o wartości 10 tys. zł, ufundowaną przez sieć Sataku. Dodatkowo, na każdego uczestnika nie korzystającego ze zniżek, czeka zestaw prezentowy o wartości do 299 zł.
Rejestracja na stronie wydarzenia.