Po raz kolejny w dniach 13-15 września 2017 podrzeszowska Kielnarowa, gdzie mieści się kampus Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, na trzy dni stanie się centrum polskiego marketingu. To właśnie tu w czasie prezentacji i w kuluarowych rozmowach będzie można spotkać najważniejsze postacie tworzące rynek marketingu internetowego. Ponad 450 uczestników, 70 prelegentów, dziesiątki godzin wypełnionych po brzegi skondensowaną wiedzą, hektolitry kawy i setki pomysłów na to, jak rozwijać swoje działania marketingowe – to tylko niektóre z liczb obrazujące skalę tego wyjątkowego wydarzenia.
Dlaczego warto pojawić się na tegorocznej Becie? – Po pierwsze dlatego, że w jednym czasie, w jednym miejscu można spotkać ludzi, którzy współtworzą internet w Polsce. Po drugie, można poznać tematy, które są aktualne dla każdego środowiska, bo będzie i o marketingu i o inwestowaniu, o rozwoju nowych projektów. Pojawią się także tematy społecznie ważne, wszystko to, o czym ludzie piszą, mówią i robią, ale nigdy w jednym miejscu te idee nie były przedstawione – mówi Mateusz Tułecki, organizator konferencji od dziewięciu lat.
Zobacz również
Organizatorzy InternetBeta zawsze dbają o jakość i aktualność przedstawianych prezentacji, dlatego oprócz dziesiątek wysokiej klasy specjalistów z branży marketingu internetowego, na scenie pojawią się również influencerzy. Będą zdradzać szczegóły tego, jak z ich punktu widzenia wygląda współpraca z markami oraz podzielą się swoją wiedzą na temat nowoczesnych mediów.
Wśród siedemdziesięciu prelegentów, którzy pojawią się w Centrum Turystyki i Rekreacji WSIiZ w Kielnarowej, są m.in: Maciej Budzich (mediafun), twórcy z YouTube, jak Ajgor Ignacy, Tivolt, AdBuster, Marcin Majzner (CupSell), duet Na Pełnej, Aleksandra Prejs (Netguru), Łukasz Głombicki (Lifetube), Adam Drzewicki (znany z Matura To Bzdura), Filip Połoska (redaktor Noizz.pl dla Millenialsów), osoby z najlepszych agencji marketingowych i PR w Polsce oraz startuperzy.
InternetBeta to również wydarzenie kulturalne. W tym roku kulturalnych uniesień dostarczy zespół Kroki, nominowany do Fryderyków za najlepszy album (elektronika) oraz kolektyw Na Pełnej, który cieszy się rosnącą popularnością wśród użytkowników serwisu YouTube.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Głównymi partnerami tegorocznej edycji konferencji są Synerise, IKEA oraz Daimler.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Podobnie jak w czasie zeszłorocznej konferencji, InternetBeta 2017 została objęta akredytacją DIMAQ, dzięki czemu uczestnicy mogą uzyskać punkty do swojego certyfikatu.