INTRASPEKCJA – zaproszenie do ogólnopolskiego badania intranetów

Od 20 listopada można zgłaszać się do pierwszej edycji ogólnopolskiego badania intranetów „Intraspekcja”. Inicjatywa daje możliwość firmom sprawdzenie skuteczności i funkcjonalności wykorzystywanych przez nie rozwiązań komunikacji wewnętrznej.
O autorze
1 min czytania 2013-11-20

Intraspekcja jest kompleksowym, niezależnym i profesjonalnym badaniem intranetów polskich firm i organizacji. Jego celem jest analiza tego sektora rynku oraz pokazanie z jakimi problemami najczęściej spotykają się firmy korzystające z tego typu rozwiązań, a także wskazanie dobrych praktyk rynkowych.

– Chcemy sprawdzić, w jaki sposób przebiega komunikacja wewnątrz dużych firm i korporacji. Jesteśmy przekonani, że w tym procesie istotną rolę odgrywają systemy informatyczne, takie jak intranety. Z tego względu warto sprawdzić w jaki sposób zostały zaprojektowane. – mówi Elżbieta Gęborek z firmy Computer Plus – jednego z inicjatorów akcji.

Profesjonalne badanie

Intraspekcja to, przede wszystkim, kompleksowe podejście do zagadnienia intranetu. Połączenie wiedzy praktycznej i teoretycznej ekspertów z branży IT oraz specjalistów od użyteczności jest gwarancją obiektywizmu badań.

– Przyjęta przez nas metodologia gwarantuje maksymalnie szeroką analizę tematu. Chcemy przyjrzeć się intranetom na trzech różnych płaszczyznach: technologicznej, funkcjonalnej oraz behawioralnej. W tym celu przygotowaliśmy nie tylko badania kwestionariuszowe ale również analizę użyteczności zgłoszonych przez firmy systemów. – dodaje członek panelu eksperckiego badania, Hubert Turaj, UX Director Studia Edisonda.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podsumowaniem akcji będzie obszerny raport, którego publikacja przewidziana jest na grudzień 2013 roku. Znajdą się w nim się obserwacje związane z polskimi intranetami – nie tylko uwagi dotyczące najczęstszych błędów wraz z sugestiami ich poprawy, ale także dobre praktyki i przykłady, które traktować można w kategoriach obowiązujących trendów.

Dodatkowo, każda z firm biorących udział w badaniu otrzyma indywidualny, poufny raport dotyczący posiadanego przez nią intranetu, w którym znajdą się rekomendacje zmian i usprawnień poprawiających jego funkcjonalność.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jak się zgłosić?

Do Intraspekcji zapraszamy wszystkie firmy i organizacje wykorzystujące intranety w codziennej pracy. Badanie jest w pełni bezpieczne – żadne poufne dane nie dostaną się do publicznej wiadomości. – zachęca Turaj.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Do Intraspekcji można zgłosić się za pomocą strony internetowej: www.intraspekcja.pl. Tam też znajdują się szczegółowe informacje związane z akcją.

NowyMarketing jest patronem medialnym publikacji.