Kampania prowadzona pod hasłem: „Czas tworzy wartość” przedstawia cztery portrety: ko-biety, mężczyzny, chłopca oraz psa, odwołujące się stylistycznie do malarstwa XVII wieku. Ich zadaniem jest połączenie przeszłości z teraźniejszością, oddanie klimatu nowoczesnych apartamentów wkomponowanych w historyczne otoczenie. Dlatego każdy z bohaterów, obok typowej dla baroku stylizacji, posiada współczesny rekwizyt: szminkę, kij do golfa, bezprze-wodową słuchawkę. Skąd pomysł na wykorzystanie sztuki w kampanii inwestycji? Osiedle wyróżnia się architekturą i dopracowaniem najmniejszego szczegółu. Jest kameralne i zlokalizowane w sąsiedztwie zabytkowej archikatedry oraz Parku Oliwskiego, gdzie na każ-dym kroku czuje się bogactwo historii.
– Poszukiwaliśmy języka wizualnego odpowiedniego dla DNA tego miejsca. Oliwa ma 800 lat bogatej historii i wspaniałe widoki na przyszłość. Elementy współczesne i te z przeszłości przenikają się, tworząc harmonijną całość – mówi Michał Ciomek, członek zarządu Invest Komfort.
Zobacz również
– Sztuka jest mostem łączącym przeszłość z teraźniejszością. Ponadto wysokiej klasy archi-tektura, podobnie jak sztuka, ma ponadczasową wartość. Opacka jest jedną z najbardziej interesujących inwestycji w naszym portfolio. To produkt dla koneserów i kolekcjonerów wy-jątkowych nieruchomości. Kampania „Czas tworzy wartość” pokazuje, że można prowadzić komunikację marketingową nieruchomości w sposób niestandardowy i zaskakujący – dodaje Anna Tuzek, dyrektor marketingu Invest Komfort.
Kampanię można zobaczyć w kanałach digital, w mediach społecznościowych, prasie, TV oraz na nośnikach outdoor. Obok inspirowanych sztuką layoutów, częścią kampanii jest film dokumentujący pracę nad projektem oraz strona interneto-wa kampanii www.opacka-oliwa.pl
– Kontekst historyczny i lokalizacyjny wymagał od nas pełnej atencji. Dlatego do współpracy zaprosiliśmy najwyższej klasy twórców: legendarnego portrecistę Jacka Porembę, wielokrot-nie nagradzaną kostiumografkę Katarzynę Lipińską oraz reżysera filmów dokumentalnych Macieja Puczyńskiego – informuje Norbert Miętki, koordynator kampanii Invest Komfort.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za strategię oraz kreację odpowiada agencja Communication Unlimited, która współpracuje z Invest Komfort od 2020 roku. Producentem sesji i filmu jest Film Reaktor.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Inspiracja barokowym malarstwem to nie przypadek. Tamten czas to Złoty Wiek w historii Gdańska. W pracy nad kampanią wspierali nas eksperci z Muzeum Narodowego. Zależało nam, by uchwycić ducha malarstwa tamtego czasu i przy jego pomocy opowiedzieć bardzo współczesną historię – informuje Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communica-tion Unlimited.
To nie pierwsze tak wyjątkowe przedsięwzięcie marketingowe Invest Komfort. Ćwierćwiecze istnienia firma świętowała kampanią „Twórcy czasu i przestrzeni” www.tworcyinvestkomfort.pl, której oś stanowił serial dokumentalny opowiadający o architek-tach, inżynierach, rzemieślnikach i artystach zaangażowanych w tworzenie inwestycji. Serial miał premierę w czerwcu 2021; był również promowany podczas Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. We wrześniu ubiegłego roku Invest Komfort rozpoczął kampanię z udziałem aktora Rafała Królikowskiego, ambasadora inwestycji Brabank Apartamenty położonej na Starym Mieście w Gdańsku.