Triverna.pl to portal oferujący pakiety wypoczynkowe w najlepszych (cztero- i pięciogwiazdkowych) hotelach w całej Polsce. Wyjątkowy dobór miejsc gwarantuje najlepszą jakość. Dzięki efektowi skali i tysiącom transakcji miesięcznie Triverna.pl oferuje również bezkonkurencyjne ceny, często niedostępne na innych portalach turystycznych.
Aktualnie Triverna.pl współpracuje z blisko 700 hotelami w całej Polsce i przymierza się do podpisania pierwszych umów z hotelami poza naszym krajem. Już w najbliższe wakacje klienci portalu będą mogli zarezerwować pobyt w najlepszych hotelach nad Adriatykiem, Balatonem i Morzem Czarnym.
Zobacz również
Inwestycja funduszu pozwoli na szybszą ekspansję międzynarodową, zwiększenie bazy klientów oraz poszerzenie oferty. Warto przypomnieć, że to już druga runda inwestycyjna w Triverna.pl, pierwszą zrealizował fundusz Xevin Investments w 2014 roku. Od tego czasu liczba rezerwacji miesięcznych realizowana przez Triverna.pl wzrosła dwudziestokrotnie.
W ciągu zaledwie półtora roku Triverna.pl stała się czołowym graczem na rynku rezerwacji pakietów wypoczynkowych. Ten rynek jest ogromny, obserwując jego rozwój w Europie Zachodniej doszliśmy do wniosku, że to idealny moment na inwestycję w ten segment. Triverna.pl zbudowała już fundamenty pod olbrzymi biznes, nasza inwestycja znacząco przyspieszy jej rozwój – mówi Szymon Klimas, zarządzający funduszem JEREMIE Seed Capital woj. Zachodniopomorskiego.
Od początku działalności pozyskaliśmy kilkaset tysięcy klientów i zrealizowaliśmy kilkadziesiąt tysięcy rezerwacji. 80% rezerwacji dotyczy wyjazdów w weekendy i przedłużone święta. Polski konsument coraz częściej odpoczywa krótko, ale za to intensywnie i cyklicznie. Stąd olbrzymia popularność pakietów SPA lub pakietów sportowych. Wraz ze wzrostem zamożności naszego społeczeństwa ten sposób spędzania wolnego czasu będzie coraz bardziej popularny. Dzięki inwestycjom Xevin Investments i Funduszu Jeremie jesteśmy spokojni o rozwój i pozycję na rynku Triverna.pl w najbliższych latach – mówi Dawid Dusza, Prezes i założyciel Triverna.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing