Black Friday zbliża się wielkimi krokami. Firmy prześcigają się w procentach, o które obniżają swoje ceny, portale przygotowują zbiorcze zestawienia, a klienci planują swoje wypady do sklepów oraz poszukiwania w internecie. Będzie się działo!
A co by było gdyby każdego Klienta w Black Friday spróbować zamienić na dobry uczynek? Zaprosić Klientów do wizyty i oddać zarobek potrzebującym? Taki właśnie pomysł na zbliżające się zakupowe szaleństwo ma krakowski serwis Irmar.
Zobacz również
– Od zawsze bardzo istotna jest dla nas pomoc innym. Wielokrotnie w naszej firmie organizowaliśmy akcje pomocy dla osób potrzebujących oraz wspieraliśmy lokalne schroniska dla zwierząt. Podobnie postanowiliśmy postąpić w Black Friday. Wiem, że mamy grono stałych Klientów, często pomimo, że nie znamy się osobiście to określam ich przyjaciółmi Irmaru. Mam nadzieję, że tym razem przyjaciele Irmaru ponownie licznie nas odwiedzą – mówi Daniel Urbaniec, właściciel firmy Irmar.
Irmar z okazji Black Friday postanowił wesprzeć Panią Tosię, czyli Teofilę Gospodarczyk z okolic Krakowa. Pani Tosia opiekuje się pieskami i kotkami znalezionymi w lesie. To właśnie u niej znalazły swój nowy dom i wesoło merdają ogonami wszystkie „nietrafione prezenty świąteczne” oraz „przeszkody wakacyjnych wyjazdów”.
– Przygotowaliśmy dwie specjalne oferty dla naszych klientów. Każdy kto zdecyduje się na pakiet Basic w myjni parowej lub sprawdzenie samochodu w serwisie będzie mógł zapłacić za wykonaną usługę tyle ile sam chce. Ale to nie wszystko, bo rozliczać się będziemy tylko w rzeczach, które mogą się przydać Pani Tosi, czyli karmie oraz zabawkach dla psów i kotów, a także wszelkich środkach czystości, które mogą być przydatne przy tak licznej gromadce, którą się opiekuje – wyjaśnia Marcin Kądziołka, starszy specjalista ds. marketingu i PR w Irmarze.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Z usługi sprawdzenia samochodu można skorzystać w Irmarze w dniach 26-27 listopada, a z myjni parowej w dniu 27 listopada. Szczegóły oferty dostępne są w biurze obsługi klienta krakowskiego serwisu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing