Isobar i Carat – spółki grupy Dentsu Aegis Network – autorami pierwszej zintegrowanej europejskiej kampanii ATL dla marki Enfamil

Spółki należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska stworzyły pierwszą europejską kampanię telewizyjną marki Enfamil, należącej do Mead Johnson Nutrition. Działania w TV wspiera kampania prasowa.
O autorze
1 min czytania 2015-01-22

Isobar Polska odpowiada za koncepcję i realizację 30-sekundowego spotu, który od poniedziałku można zobaczyć w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych. Za reżyserię spotu odpowiada Rachel Harms. Nagrodzona czterema nagrodami Emmy Amerykanka jest autorką kilkudziesięciu spotów reklamowych dla marek takich jak: Exxon Mobile, Tide, Wells Fargo czy Folgers.

Działania w TV uzupełnia kampania prasowa. Od stycznia br. layouty promujące Enfamil można zonbaczyć się w prasie parentingowej. Za planowanie mediów w TV i prasie odpowiada dom mediowy Carat.

– Działania ATL są pierwszą odsłoną zintegrowanej kampanii, którą stworzyliśmy dla marki Enfamil – mówi Maciej Nowicki, managing creative director Isobar Polska. – W kolejnych odsłonach planowane są działania z zakresu digital, social, POS oraz PR – dodaje.

Współpraca pomiędzy marką Enfamil i agencją Isobar Polska jest wynikiem wygranego przez Isobar przetargu, który został rozstrzygnięty w listopadzie zeszłego roku. Dom mediowy Carat obsługuje wybrane kampanie mediowe Enfamil od sierpnia 2011 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj