Isobar Polska odpowiada za koncepcję i realizację 30-sekundowego spotu, który od poniedziałku można zobaczyć w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych. Za reżyserię spotu odpowiada Rachel Harms. Nagrodzona czterema nagrodami Emmy Amerykanka jest autorką kilkudziesięciu spotów reklamowych dla marek takich jak: Exxon Mobile, Tide, Wells Fargo czy Folgers.
Działania w TV uzupełnia kampania prasowa. Od stycznia br. layouty promujące Enfamil można zonbaczyć się w prasie parentingowej. Za planowanie mediów w TV i prasie odpowiada dom mediowy Carat.
Zobacz również
– Działania ATL są pierwszą odsłoną zintegrowanej kampanii, którą stworzyliśmy dla marki Enfamil – mówi Maciej Nowicki, managing creative director Isobar Polska. – W kolejnych odsłonach planowane są działania z zakresu digital, social, POS oraz PR – dodaje.
Współpraca pomiędzy marką Enfamil i agencją Isobar Polska jest wynikiem wygranego przez Isobar przetargu, który został rozstrzygnięty w listopadzie zeszłego roku. Dom mediowy Carat obsługuje wybrane kampanie mediowe Enfamil od sierpnia 2011 roku.
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]