Finał konkursu wypadł w trudnym okresie, jednak organizatorzy niezrażeni trudnościami, postawili na innowacyjne rozwiązanie. Jako jedni z pierwszych, zrealizowali niezwykłe wirtualne wydarzenie, w którym odbyło się kilkadziesiąt łączeń online jednocześnie, m.in.: z finalistami konkursu, a uczestników było ponad 400 osób. E-Galę poprowadził z wirtualnego studia Max Cegielski.
Jury przyznało 53 nagrody, z czego 8 złotych statuetek, 22 srebrne i 23 brązowe. Przedstawiamy 8 projektów ze złotem, w kategoriach:
Zobacz również
1. Innowacyjny Biznes – podkategoria CSR:
- Isobar Polska, za projekt Podróż bez barier, w ramach którego powstał Regioasystent – CRM do zarządzania zgłoszeniami, zrealizowany dla POLREGIO;
- VMLY&R, za projekt „Arka 2.0 – wysyłamy w kosmos DNA zagrożonych gatunków zwierząt”, zrealizowany dla NOIZZ.pl, BNP Paribas;
- Today, za projekt „Skreśl niepotrzebne”, w ramach projektu Avon kontra przemoc, zrealizowanego dla Avon.
2. Innowacyjny Biznes – podkategoria Usługa:
- Isobar Polska, za projekt Podróż bez barier, w ramach którego powstał Regioasystent – CRM do zarządzania zgłoszeniami, zrealizowany dla POLREGIO.
3. Innowacyjne Doświadczenie:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- ING Bank Śląski, za aplikację w ramach projektu „Prostomat – języka automatyzacja, taka sytuacja :)” (podkategoria CX/UX);
- Storytel, za projekt dla audiobooka „PSY 2.5 w imię miłości” (podkategoria Content).
4. Innowacyjne Doświadczenie – kampania społeczna:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- VMLY&R, za projekt Ostatni Twój Weekend, zrealizowany dla Gazeta.pl, Mastercard, BNP Paribas;
- BBDO Warszawa, za projekt Kolacje wigilijne dla starszych i samotnych, w ramach kampanii Nieużywane życzenia, zrealizowany dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.
Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze
Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze