Isobar Polska z nowym Media Directorem

Maja Biniewicz pokieruje zespołem mediowym działającym w ramach należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar. Maja zastąpi Michała Szynala, który rozstaje się z agencją i zajmie się realizacją własnych projektów biznesowych.
O autorze
0 min czytania 2015-07-17

Maja będzie odpowiadać za zarządzenie zespołem plannerów i analityków, a także dedykowanym zespołem graficznym specjalizującym się w kreacjach performence.

Z branżą reklamową związana jest od 10 lat. Przez ostatnie 2 lata pełniła funkcję strategy directora w K2 Media. Do jej obowiązków należało budowanie i wdrażanie strategii komunikacyjnych dla kluczowych klientów agencji, zarządzanie kilkuosobowym zespołem strategów i plannerów mediowych oraz rozwój kompetencji z zakresu RTB. Wcześniej przez 7 lat związana była z Starcom MediaVest Group, gdzie odpowiadała m.in. za realizację projektów mediowych dla ITI, Kampanii Piwowarskiej, Coca-Cola, Eurobank czy Estee Lauder. Pracowała również w dziale strategii Euro RSCG Marketing House (obecnie Havas Worldwide Warsaw).