Agencja została powołana z wewnętrznych struktur ISTV Media, produkujących do tej pory materiały na potrzeby telewizji internetowej ISTV. – Liczba zapytań, niezwiązanych bezpośrednio z ramówką ISTV oraz liczne rozmowy z przedstawicielami agencji skłoniły nas do utworzenia komórki, obsługującej zewnętrznych klientów – wyjaśnia Marcin Jaśkiewicz, prezes zarządu ISTV Media. – To naturalna odpowiedź, na rynkową potrzebę video w jakości telewizyjnej – dodaje.
ISTV Services zapewnia kompleksową obsługę kreatywno-produkcyjną. Oprócz materiałów na potrzeby internetu i e-commerce, tworzy również filmy reklamowe i produktowe, realizuje outsourcing dla projektów agencji reklamowych oraz zapewnia obsługę eventów i konferencji.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
– Dzięki telewizyjnemu zapleczu, jesteśmy w stanie sprostać każdemu wyzwaniu najbardziej wymagających klientów – mówi Kamil Janik, który stanie na czele nowej agencji.
Wśród największych klientów w portfolio ISTV znajdują się takie marki, jak Microsoft, Orange, PayU (Grupa Allegro) czy DPD Polska.
Strona agencji: www.istv.pl/services
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Słuchaj podcastu NowyMarketing