W ramach zawartego porozumienia, cała działalność operacyjna agencji Everitum zostanie przeniesiona do struktur ITBC Communication jako nowoutworzony dział eventowy.
Agnieszka Ciesielska posiada 12-letnie doświadczenie na ryku eventowym. Obok zarządzania agencją prowadzi szkolenia z zakresu eventów, a także własnego bloga. W trakcie swojej kariery zawodowej zrealizowała szereg projektów dla takich firm jak Samsung, Orange, UEFA, Bayer, Reckitt Benckiser, Colgate Palmolive, Huawei, Discovery oraz wiele innych. Szczególne kompetencje zespół ITBC/Everitum posiada w kreacji wydarzeń specjalnych takich jak konferencje, gale, jubileusze, premiery produktów, jak również koncerty, wydarzenia motywacyjne oraz akcje typu roadshow’s, czy ambienty.
Zobacz również
Nowy dział agencji ITBC Communication będzie oferował pełen zakres działań eventowych. Obok organizacji seminariów i konferencji, które ITBC organizowało już od kilkunastu lat, oferta zostanie poszerzona o incentive, imprezy plenerowe, a także wydarzenia specjalne, w których to projektach zespół eventowy ITBC/EVERITUM posiada duże doświadczenie i szereg referencji.
„Z Agnieszką współpracowaliśmy już wcześniej. Mieliśmy bardzo pozytywne opinie, świetnie się rozumieliśmy i to między innymi przyczyniło się do zacieśnienia naszej współpracy oraz zaproszenia Agnieszki pod skrzydła ITBC. Razem będziemy mogli realizować większe i bardziej złożone projekty, łącząc naszą pozycję rynkową, zaplecze strategiczne z doświadczeniem i pomysłami jej zespołu eventowego” – powiedział Jacek Jakubczyk, Prezes ITBC Communication.
„Na rynku usług PR-owych, marketingowych i eventowych istnieje silne rozdrobnienie kompetencji. My wierzymy że konsolidacja to przyszłość dla budowania silnej przewagi konkurencyjnej i ponadprzeciętnej obsługi klientów. ITBC ma bogate doświadczenie, a także silną pozycję rynkową. To także szacunek dla partnerów, pracowników i partnerskie relacje z klientami. Takie podejście do pracy i biznesu jest mi szczególnie bliskie, dlatego wierzę, że razem będziemy nie tylko efektywniejsi, ale stworzymy interesującą dla rynku ofertę i będzie nam się razem dobrze pracowało” – powiedziała Agnieszka Ciesielska, dyrektor działu eventowego ITBC.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing