IV edycja Online Marketing Day już 16 czerwca

Już 16 czerwca 2023 roku odbędzie się już IV edycja Online Marketing Day! Ta bezpłatna konferencja w formie transmisji live zebrała do tej pory przed ekranami aż 20 000 uczestników. Formuła wydarzenia pozwala na darmowy udział z dowolnego miejsca, w którym masz dostęp do Internetu.
O autorze
2 min czytania 2023-06-12

Bezpłatna konferencja online o przyszłości marketingu!

Zapisz się już teraz, by nie przegapić wydarzenia.

Wydarzenie o temacie przewodnim: „Człowiek+AI: synergia, która zmienia zasady gry” zostało przygotowane z myślą o zmieniających się warunkach w branży digital marketingu. Spojrzymy między innymi na to, jak branżowi giganci wykorzystują AI w swoich produktach.

Podczas IV Online Marketing Day wystąpi Daniel Trost Channel Partner Development CEE & MEA Microsoft Advertising, który opowie:

  • jakie istotne zmiany w rozwoju AI zaszły w ostatnich latach;
  • jakie możliwości pojawiły się wraz ze wzrostem wykorzystania sztucznej inteligencji;
  • jak firma wykorzystuje zdobycze nowoczesnej technologii w ramach Microsoft Advertising oraz wyszukiwarce Bing.

Nie zabraknie też informacji o Google – Anna Sarysz z ICEA Group odpowie na pytania:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Jak algorytmy Google używają AI?
  • Co można zyskać, a co stracić korzystając ze sztucznej inteligencji?
  • Czy SEO powinno „bać się” AI?

W części poświęconej sztucznej inteligencji poznasz też skuteczne metody tworzenia poleceń oraz sposoby wykorzystania AI w e-commerce, a także w pracach PR i marketingu.

Pozostałe prelekcje poprowadzą: Milena Majchrzak (SEMSTORM), Kamil Ligienza (Akademia Górnośląska w Katowicach) oraz Arkadiusz Król (Shoper).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

To jednak nie wszystko – na Online Marketing Day 16 czerwca będzie jeszcze blok tematyczny o nazwie „Ludzka inteligencja”, gdzie dostaniesz wskazówki dotyczące:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • linkbuildingu,
  • komunikacji skierowanej do kobiet (na miarę naszych czasów),
  • optymalizacji kampanii Google Ads,
  • analityki behawioralnej,
  • human touch w komunikacji marek.

W tym segmencie wystąpią: Sebastian Heymann (Linkhouse), Kamila Kotowska (cux.io), Magdalena Urbaniak (MaxTractor), Karolina Loranc (Cube Group) oraz Anna Boenish (More Bananas).

Dlaczego warto wziąć udział w Online Marketing Day?

To wydarzenie jest za darmo, w formie transmisji live i dla każdego, kto chce się rozwijać. Jeśli szukasz nowych metod pracy oraz promocji biznesu w sieci i chcesz usprawnić swoje działania – to Online Marketing Day jest dla Ciebie.

  • Poznasz praktyczne wskazówki od ekspertów w 2 blokach tematycznych o sztucznej i ludzkiej inteligencji.
  • Zobaczysz, jak wykorzystać AI w marketingu i jakie możliwości już teraz dają narzędzia tego typu.
  • Otrzymasz paczkę bonusów od partnerów wydarzenia oraz nagrania prelekcji.
  • Będziesz mieć możliwość wzięcia udziału w konkursach z nagrodami w trakcie konferencji.
  • Wydarzenie akredytowane przez DIMAQ – za udział dostaniesz 10 punktów recertyfikacyjnych.

Pamiętaj, konferencja odbywa się 16 czerwca 2023 roku od godz. 9:00 do 16:00. Rejestracja i szczegóły wydarzenia znajdują się na stronie https://bit.ly/42EC0Wq.

Kto jest organizatorem wydarzenia?

Jeśli pracujesz w branży marketingowej, to z pewnością nazwa SEMSTORM obiła Ci się o uszy.

SEMSTORM to wszechstronna platforma składająca się z 5 narzędzi do SEO i content marketingu. Ich zadaniem jest ułatwianie zbierania i analizowania danych, niezbędnych do uzyskania topowych pozycji w wyszukiwarce. Znajduje się tu m.in. Asystent Contentu – edytor SEO, którego działanie bazuje na analizach NLP oraz algorytmach sztucznej inteligencji. Z SEMSTORM korzysta już ponad 68 000 użytkowników.

Sponsorzy wydarzenia: Giełda Tekstów, Setugo, 1stPlace, Cube Group, Grupa Tense, PWN
Patroni medialni: NowyMarketing, Poradnik Pracownika, Poradnik Przedsiębiorcy, RocketJobs.pl, Samodzielny Przedsiębiorca, Siła Nauki, Super Efektywny Marketing, SEO Fridays Podcast, LH.pl, Marketing przy kawie, Teoria Biznesu, sprawny.marketing, Polska Izba Artykułów Promocyjnych.