World Corporate Golf Challenge to największy korporacyjny turniej golfowy świata. Od momentu jego powstania, 24 lata temu, w rozgrywkach regionalnych i globalnych udział wzięło ponad 1 000 000 golfistów.
Uczestniczące w turniejach drużyny reprezentują jednocześnie firmy oraz kraje, z których pochodzą. Lokalne turnieje WCGC odbywają się na 5 kontynentach, w ponad 40 krajach świata, i co roku przyciągają około 15 000 graczy.
Zobacz również
W światowym finale w 2018 roku udział wezmą reprezentanci z ponad 40 państw, w których odbędą się eliminacje. Polska znajduje się w tym gronie od stycznia 2015 roku. Nasz kraj w 2015 roku reprezentowali Sławomir Marszałek i Bogdan Bigus z firmy mastersgolf.pl, a w 2016 i 2017 roku drużyna Sobienie Królewskie Power, w której barwach zagrali Mieczysław Gwiazda i Piotr Szymański.
W tym roku, po raz drugi w historii, turniej będzie gościł na polu golfowym Sobienie Królewskie Golf & Country Club. Czwarta polska edycja WCGC odbędzie się 12 maja, a już 11 maja zapraszamy na rundę treningową.
Nagrodą główną jest bezpłatny udział w mistrzostwach świata WCGC w portugalskim Cascais (pakiet zawiera udział w turnieju, przelot oraz zakwaterowanie). Drużyny otrzymają również nagrody od sponsorów, a także atrakcyjne pakiety startowe.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W ramach WCGC Poland 2018 odbędzie się jednodniowy turniej golfowy duetów firmowych, a także akademia golfa dla dorosłych i dla dzieci – gości zaproszonych przez organizatora oraz sponsorów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Partnerami tegorocznej edycji turnieju WCGC Poland są: Plej – brand experience agency, Mercedes Benz Auto Idea, Sobienie Królewskie Golf & Country Club, Hotel Sobienie Królewskie, Ballantine’s, Premium Yachting, E4E, Rent Design, Callaway, Odyssey, Bunkier Store, OOH Magazine, MeetingPlanner.pl.
Oficjalna strona turnieju WCGC Poland dostępna tutaj.