Iwona Czech związana jest z Avivą od 2015 roku, odkąd pełniła rolę senior brand managera i odpowiadała m. in. za prowadzenie kampanii reklamowych promujących ubezpieczenia na życie (w tym z Małgorzatą Kożuchowską), odpowiadała za koncept i wdrożenie kampanii „Wiem, czym oddycham”, wprowadzenie nowego serwisu do inwestowania online Aviva24,pl oraz kampanie taktyczne pod wszystkie linie biznesowe. Wcześniej przez 9 lat pracowała w agencji PZL również jako account director i odpowiadała za komunikację takich marek jak: Ikea, PZU, Tesco, Plus oraz prowadziła projekt rebrandingu marki Commercial Union na Aviva.
Zastąpiła Dariusza Maciołka, który zakończył pracę w Avivie, aby podjąć nowe wyzwanie zawodowe.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]