Iza Klat chief people & culture officerem w Prowly

Prowly, firma technologiczna oferująca rozwiązania dla branży PR, zacieśnia współpracę z Izą Klat, która dołącza do zespołu jako chief people & culture officer. Wcześniej związana m.in. z Google, wspiera teraz coachingowo i doradczo startup Joanny Drabent i Sebastiana Przyborowskiego.
O autorze
1 min czytania 2019-01-17

Iza swoje długoletnie doświadczenie w biznesie łączy z pasją do ludzi. Przez kilka lat związana z branżą travel, od 2004 działa w branży digital i marketingu online. Startupy oraz małe i średnie firmy wspiera coachingowo i doradczo od 2015 roku. Wcześniej związana z zespołem sprzedażowym Google. Dyplomowana coach oraz facylitator warsztatów CSI:Lab Design Thinking by Google. Koordynator merytoryczny i trenerski programu Projektanci Innowacji PFR realizowanego wspólnie z Google.

W Prowly pomaga zbudować mocny kompetencyjnie zespół, wspiera doradczo założycieli firmy i szefów poszczególnych zespołów oraz wdraża programy rozwojowe dla wszystkich pracowników startupu. W ramach jednego z takich programów zespół będzie wymieniał się know-how z zewnętrznymi ekspertami z branży.

– Nasza współpraca rozpoczęła się w 2017 roku, kiedy Iza zaczęła wspierać nas w ramach projektu rozwoju umiejętności liderskich. Projekt zaowocował m.in. szeregiem oddolnych inicjatyw wewnątrzfirmowych oraz przełożył się na dużo bardziej świadome i dojrzałe zarządzanie organizacją, rozwojem zespołu i tym samym firmy. Bardzo się cieszę z zacieśnienia współpracy z Izą, bo rozwój kultury organizacji oraz umiejętności miękkich w zespole Prowly to jeden z naszych głównych celów w 2019 roku. Chcemy, aby Prowly było wymarzonym miejscem pracy dla młodych, ambitnych, zaangażowanych, ale i odpowiedzialnych osób, które oprócz korzyści finansowych, z pracy chcą czerpać szeroko rozumiany rozwój i cenią sobie takie wartości, jak otwartość, życzliwość czy kulturę wzajemności – mówi Joanna Drabent, CEO Prowly

Iza Klat jest entuzjastką kultury organizacyjnej opartej na zaufaniu. Z uporem stawia na propagowanie w stylu pracy i prowadzeniu biznesu wartości takich jak: odpowiedzialność, zaangażowanie i innowacyjność w działaniu, integralność i wzajemny szacunek oraz otwarta komunikacja. Wierzy, że poczucie sprawczości buduje się na wczesnym etapie funkcjonowania ludzi w organizacjach. Stawia na budowanie długofalowych relacji oraz jakościowy kontakt z drugim człowiekiem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Prowly tworzy wciąż dość kameralny zespół super ludzi, ale Joanna i Sebastian, founderzy, postanowili, że już na tym etapie rozwoju firmy chcą zadbać o świadome budowanie kultury organizacyjnej i wsparcie rozwojowe dla zespołu. To wciąż rzadki sposób myślenia, ale świadczy również o wyjątkowości tego miejsca – mówi Iza Klat, chief people & culture officer.

Zrozumienie biznesu pozwala jej działać efektywnie w obszarze rozwoju ludzi i kultury, szczególnie w firmach będących w fazie szybkiego wzrostu, zmagających się z wyzwaniami typowymi dla tego etapu rozwoju organizacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się