„Do obowiązków lidera hubu należeć będzie m.in. koordynacja sieci w Europie Środkowo Wschodniej, wzmacnianie współpracy między rynkami, rozwijanie i wspieranie działań nowobiznesowych w regionie, dzielenie się wiedzą i wdrażanymi lokalnie innowacjami produktowymi.” – mówi Verghese.
Polski oddział Wavemaker od lat odznacza się bardzo dynamicznym rozwojem w zakresie analityki, danych, kontentu czy technologii. Aktualnie wg ostatniego raportu RECMA reprezentuje 16% rynku agencyjnego. To tu rozwinął się jeden z pierwszych w sieci działów kontentowych. W Polsce wyrósł również globalny zespół badań i innowacji. Lokalny oddział WM rozwinął zaawansowane narzędzia analityczne implementowane później na innych rynkach – np. AdQuantum, Webtrack czy Precious. Ambicją sieci jest, by w jak najsprawniejszy sposób rozwijane lokalnie innowacje produktowe były implementowane szerzej.
Zobacz również
Wavemaker Polska ma również doświadczenie w międzynarodowej koordynacji działań swoich klientów. W Polsce znajduje się hub m.in.: Colgate Palmolive, Edgewell, czy Huawei – dla którego to klienta hub obejmuje 28 rynków.
Jak mówi Anna Lubowska CEO GroupM w Polsce: „To ważna decyzja dla sieci Wavemaker. Pozycja rynkowa agencji w regionie od lat jest silna i stabilna. Na kluczowych rynkach plasuje się w pierwszej trójce. Iza od lat aktywnie działa na rzecz zacieśniania współpracy w ramach GroupM w Polsce. Teraz wykorzysta swoje kompetencje w tym zakresie w hubie Wavemaker CEE.”
Izabela Albrychiewicz pracuje w Wavemaker od 20 lat. Od 10 lat zarządza agencją w Polsce. Pod jej kierownictwem Wavemaker wzmocnił swoją pozycję zarówno nawiązując współpracę z nowymi klientami jak i rozwijając zakres usług i produkty. Jest członkiem zarządu IAA w Polsce, członkiem zarządu SAR. Była pierwszą kobietą z tytułem AdMan roku miesięcznika Press oraz otrzymała tytuł Wizjoner XXI Wieku przyznawany przez Wprost. Wielokrotnie wybierana na jurora konkursów branżowych m.in. Festival of Media, EFFIE.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Słuchaj podcastu NowyMarketing