Prezeska GroupM Poland Izabela Albrychiewicz obejmuje nową regionalną rolę cluster lead w sieci GroupM, czyli platformie technologicznej i negocjacyjnej reprezentującej agencje mediowe WPP: MediaCom, Wavemaker oraz Mindshare. Izabela Albrychiewicz wspiera rozwój oferty oraz kompetencji biur GroupM w Czechach, Słowacji, na Węgrzech, Ukrainie, w Rumunii, Serbii oraz Chorwacji. Oznacza to, że odpowiada za pomoc w uruchamianiu usług i marek specjalistycznych oraz wymianę narzędzi, technologii i wiedzy pomiędzy spółkami GroupM w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.
Sieć powierzyła Izabeli Albrychiewicz szersze kompetencje po dwóch latach zarządzania polską spółką grupy.
Zobacz również
– GroupM Poland jest w wielu wymiarach inspiracją dla rynków regionu. Technologicznie jest jednym z najlepiej rozwiniętych oddziałów, pokazuje też ciekawe kierunki rozwoju oferty. Przykładem może tu służyć choćby mSpark, czyli platforma innowacji zrzeszająca startupy marketingowo-technologiczne. Szkoda byłoby sukcesu takiej marki nie przenieść na inne rynki – mówi Demet İkiler, CEO GroupM na region EMEA.
Izabela Albrychiewicz ma ponad 20 lat doświadczenia w branży reklamowej. Z WPP jest związana od 1999 r., początkowo w MEC (później Wavemaker), którym zarządzała od 2011 r., a od 2019 r. – w GroupM. Poza pracą na rzecz firmy jest aktywnie zaangażowana w życie branży. Izabela Albrychiewicz jest członkinią rady nadzorczej SAR, od 6 lat zasiada w zarządzie IAA. W 2020 r. szefowa polskiego GroupM otrzymała tytuł Człowieka Roku od IAB Polska na gali Mixx Awards. Wcześniej dwukrotnie branża uhonorowała ją tytułem AD WO/Man.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell