Z początkiem grudnia do zespołu Future Mind, firmy, która wspiera partnerów w podejmowaniu kluczowych decyzji technologicznych i biznesowych, dołączyła Izabela Franke. Jako Head of Advisory będzie odpowiedzialna m.in. za doradztwo klientom w zakresie transformacji cyfrowej ze szczególnym uwzględnieniem: hiperpersonalizacji komunikacji i doświadczeń oraz budowy zaangażowania konsumentów. Wesprze ona kluczowy filar rozwoju spółki, tj. usługi doradcze.
Izabela Franke to ekspertka w obszarze Customer Experience oraz technologii wspierających zarządzanie relacjami z klientami (MarTech, CRM, e-commerce self-service, portale) z ponad 15 letnim doświadczeniem. Przed dołączeniem do Future Mind przez ponad 6 lat była związana z firmą konsultingową PwC, gdzie jako vice director i head of digital ecosystems, wspierała organizacje w procesach transformacji cyfrowej, w obszarach Front Office, które wiążą się bezpośrednio z konsumentem, tj., marketingiem, sprzedażą oraz obsługą klientów. W swojej pracy łączy wiedzę biznesową i rozumienie technologiii, dostarczając rozwiązania, które zwiększają przychody i rentowność klientów oraz budują doskonałe customer experience.
Zobacz również
Wcześniej doświadczenie zdobywała w takich firmach jak Agora, Benefit Systems oraz Atos Polska. W swojej długoletniej karierze zawodowej zrealizowała wiele projektów dla firm z branży retail, FMCG, finansowej, paliwowej, transportowej oraz mediowej.
W firmie technologiczno-doradczej Future Mind jako head of advisory będzie odpowiedzialna za doradztwo w zakresie transformacji cyfrowej. Skupi się przede wszystkim na takich aspektach jak – hiperpersonalizacja komunikacji i doświadczeń, dane konsumenckie, budowanie zaangażowania i lojalności klientów.
– Future Mind znajduje się w ważnym momencie rozwoju. Zależy nam, aby sukcesywnie rozwijać nasze linie biznesowe i doradczo wspierać partnerów w procesie transformacji cyfrowej. Mamy ambitne plany, a za ich realizację odpowiadają najlepsi specjaliści w swoich dziedzinach. Tym bardziej cieszy nas fakt, że nasz zespół został właśnie wzmocniony przez Izabelę, która ma ogromne doświadczenie w obszarze digital transformation i która swoimi działaniami udowadnia, że dane i technologia odpowiednio wspierane rozumieniem zachowań klientów, mogą dostarczać prawdziwą wartość – mówi Tomasz Woźniak, CEO Future Mind. – Nie mam wątpliwości, że umiejętności oraz wiedza rynkowa Izabeli, w znacznym stopniu przełożą się na rozwój naszego działu Advisory.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Izabela Franke jest autorką oraz współautorką wielu publikacji w obszarze budowania doświadczeń klienta oraz marketingu opartego o dane, m.in. Biblia e-biznesu. Opracowała także wiele raportów i analiz dotyczących data driven marketingu, CX, CDP oraz postaw i zachowań konsumenckich. Jest też wykładowcą studiów podyplomowych Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku „E-commerce”. Występuje jako prelegent na konferencjach technologicznych i retailowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing