Nowa dyrektor marketingu z branżą FMCG związana jest od dwudziestu lat. Swoje doświadczenie zdobywała w największych firmach, takich jak Pernod Ricard i Heineken, gdzie realizowała strategie dla portfolio takich kultowych marek jak Wyborowa, Żywiec, Heineken i Desperados. W ostatnim czasie Izabela Głodek zajmowała stanowisko dyrektora marketingu ds. marek premium w Heineken UK, gdzie opracowywała i wdrażała strategie marketingowe. Pod jej kierownictwem wszystkie marki w portfolio osiągnęły dwucyfrowy wzrost na rynku brytyjskim.
Karierę zawodową rozpoczęła jako menedżer ds. marketingu marki Wyborowa w firmie Pernod Ricard. Następnie przeniosła się do Grupy Żywiec, gdzie pełniła szereg funkcji, w tym managera marketingu, kierownika ds. innowacji oraz dyrektora Marki Żywiec.
Zobacz również
– Pasją Izabeli jest kreatywność oraz tworzenie silnych i zaangażowanych zespołów co efektywnie wykorzystuje nie tylko w swojej współpracy z partnerami zewnętrznymi. To dla nas bardzo ważne, zwłaszcza że strategie marketingowe będą budowane i wdrażane we współpracy z drugą spółką Systemu Coca-Cola w Polsce – Coca-Cola Hellenic Bottling Company. Jestem przekonany, że tak bogate i różnorodne doświadczenie nowej dyrektor marketingu pozwoli naszej firmie jeszcze lepiej tworzyć i rozwijać portfolio produktów Coca-Cola, tak by faktycznie odpowiadały na oczekiwania konsumentów – mówi Stoyan Ivanov, dyrektor generalny Coca-Cola Poland Services.
Izabela Głodek jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Marketing i Zarządzenie. Ukończyła również program Strategic Leadership Academy w ramach ICAN Institute.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach