Izabela Jarosz zostaje chief people officer w Miinto

Izabela Jarosz, wcześniej szefowa HR i członkini zespołu zarządzającego w Grupie Allegro, dołącza do kadry zarządzającej Miinto. W skandynawskim fashion techu jako chief people officer pokieruje obszarem People & Culture.
O autorze
2 min czytania 2022-02-08

Po sześciu latach w Allegro, najpopularniejszej platformie zakupowej w Polsce oraz jednej z największych w Europie, a także kilkumiesięcznej przerwie na realizację planów rodzinnych i osobistych, Izabela Jarosz zmienia pracodawcę na Miinto. Ta skandynawska platforma modowa, założona przez Konrada Kierklo w Danii, działa aktualnie w 14 krajach. W Polsce Miinto jest obecne pod marką Showroom, przejętą w 2019 roku. Fashion tech rozwija także hub IT w Polsce, w którym w najbliższym czasie planuje istotnie zwiększyć liczbę pracowników, skupiając się na pozyskiwaniu ekspertów z zakresu programowania i rozwoju platform internetowych.

Głównym zadaniem Izabeli Jarosz będzie przede wszystkim wsparcie globalnego rozwoju spółki i jej hubu IT w Polsce, zwiększenie zatrudnienia oraz budowanie środowiska pracy, które stwarza okazję do realizacji ciekawych projektów na międzynarodową skalę, rozwoju zawodowego oraz pracy w wielokulturowym środowisku.

W Allegro Izabela Jarosz odpowiadała za strategię zatrudniania oraz rozwoju pracowników, co było jednym z istotnych czynników, które przyczyniły się do dynamicznego rozwoju firmy. Wcześniej zawodowo była związana z Grupą Allianz, gdzie pełniła funkcję dyrektora HR w Polsce, regionie Europy Południowej i Wschodniej, a także rolę globalną w Centrali Allianz Partners w Paryżu. W 2010 roku została laureatką prestiżowego konkursu Top Menedżer HR.

Izabela Jarosz jest absolwentką Historii Sztuki i Psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz podyplomowych studiów w zakresie Talent Management na Wharton School of the University of Pennsylvania.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Miinto rośnie w siłę dzięki międzynarodowej ekspansji, rozwojowi technologii i pozyskiwaniu talentów na rynku. Ta strategia przynosi efekty – fashion tech zamknął rok 2021 rekordowym poziomem sprzedaży.

Szybko się rozwijamy, potrzebujemy więc najlepszych talentów – zarówno po to, by nadążyć za tempem naszego rozwoju, jak i aby osiągnąć jeszcze więcej niż do tej pory. Pogoń za globalnym sukcesem jest ważna, ale równie istotne jest dla nas zapewnienie rozwoju osobistego i satysfakcji z pracy. Izabela, dołączająca z firmy, która jest jednym z największych przykładów polskiego sukcesu, ma doskonały wgląd w to, jak dobrze budować kulturę zorientowaną na ludzi w innowacyjnych firmach opartych na technologii. Cieszymy się, że towarzyszy nam w drodze do rozwijania naszej reputacji jako pracodawca, który zapewnia doskonałe możliwości rozwoju zarówno zawodowego, jak i osobistego – mówi Konrad Kierklo, CEO Miinto.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Miinto pokazało skuteczność modelu biznesowego, wychodząc już z fazy start-upu. To świetny moment, aby dołączyć do zespołu i uczestniczyć w kolejnym etapie międzynarodowego rozwoju organizacji. Przede wszystkim jednak przyciąga mnie tutaj pasja, profesjonalizm zespołu Miinto, różnorodność talentów i zwinna kultura. To właśnie teraz jest najlepszy czas na nowe początki – mówi Izabela Jarosz, chief people officer w Miinto.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się