Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Izabela Lukas-Domaradzka i Natalia Grzybicka awansują w GroupM i Mindshare

Izabela Lukas-Domaradzka, która do tej pory pełniła funkcję Commercial Director w Mindshare, awansowała na stanowisko Chief Financial Officer w GroupM. Tym samym z początkiem lipca jej poprzednie stanowisko w Mindshare objęła Natalia Grzybicka, wcześniej związana z Grupą Żywiec oraz Coca-Cola HBC.
O autorze
1 min czytania 2018-07-25

Izabela Lukas-Domaradzka z Mindshare była związana od października 2011 roku, gdzie nadzorowała dział Finansów i Administracji spółki, była również Prokurentem firmy. Ponadto kontrolowała dział Traffic i wszystkie zespoły Client Leadership m.in. pod kątem zgodności działań realizowanych dla klientów Mindshare Polska z umowami.

Bardzo cieszy mnie fakt, że zespół GroupM powiększy się o ekspertkę, jaką niezaprzeczalnie jest Izabela Lukas-Domaradzka. Prawie 20-letnie doświadczenie zdobywała pracując dla takich marek jak Procter&Gamble, The Walt Disney Company oraz dla domu mediowego Mindshare. Z pewnością przełoży się ono na wiele sukcesów w naszej firmie. – powiedziała Anna Lubowska, CEO GroupM.

Z początkiem lipca do zespołu Mindshare dołączyła Natalia Grzybicka, wcześniej związana z Grupą Żywiec czy Coca-Cola HBC. W Mindshare Natalia Grzybicka zarządza Działem Finansów i Administracji, a do jej obowiązków należy m.in. bieżące monitorowanie realizacji celów finansowych firmy, bliska współpraca z zespołami Client Leadership oraz specjalistycznymi.

Natalia Grzybicka z obszarem finansów komercyjnych związana jest od prawie 7 lat. Na początku swojej kariery pełniła rolę Kontrolera Marketingu w Grupie Żywiec, gdzie dbała o rentowność poszczególnych marek, przygotowywała wdrożenia nowych produktów, które odniosły sukces na rynku oraz współpracowała z domami mediowymi. Przez kolejne 4 lata pracowała jako Kierownik Finansów w Coca-Cola HBC, gdzie zajmowała się kontrolą wyników finansowych różnych kanałów sprzedaży. Zespół, którego była częścią, zdobył nagrodę CCHBC Play to Win dla Najlepszego Zespołu Roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Natalia to zaangażowana w powierzone projekty ekspertka, nastawiona na realizowanie założonych celów. W pracy z klientami wykazuje się umiejętnością budowania trwałych relacji, bardzo dobrze zarządza też pracą zespołu. W Mindshare do jej obowiązków należy m.in. budżetowanie i prognozowanie wyników firmy oraz bliska współpraca ze wszystkimi zespołami spółki. Wierzę, że dotychczasowe doświadczenie Natalii pozytywnie wpłynie na jakość świadczonych przez nas usług i zadowolenie naszych klientów. – powiedział Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing