…jako pracodawcy.
Wykorzystanie formatów filmowych pozwala poznać bliżej pięcioro pracowników polskich restauracji McDonald’s. Dowiedzieć się więcej o ich prywatnych pasjach i zainteresowaniach. Mistrzyni badmintona, zapalony perkusisty, niesamowita piłkarka, amator szybownictwa oraz pasjonat gardłowego śpiewu mongolskiego to pracownicy wyłonieni w ramach ogólnopolskiego, wewnętrznego konkursu, do którego McDonald’s zaprosił wszystkich pracowników sieci. Spośród ponad pół tysiąca zgłoszeń pracownicy wybrali w głosowaniu 5 zwycięzców – osoby z ciekawymi pasjami, tych którzy zainteresowali ich najbardziej. To oni są twarzami tej kampanii.
Zobacz również
„McDonald’s to nie tylko atrakcyjna oferta produktowa. To także 19 000 pracowników tworzących tę markę. Mają różne osobowości, pasje i zainteresowania. Decydują o wartości, jakości firmy. Chcieliśmy pokazać, że to ludzie są najcenniejszym kapitałem McDonald’s. To oni tworzą miejsca o wyjątkowej atmosferze, to dzięki nim odnosimy sukces na polskim rynku” – Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.
Finałowa, zewnętrzna komunikacja kampanii „Ja? Pracuję w Maku!” jest realizowana wyłącznie w internecie. Filmy w wersjach 15- i 30-sekundowych można zobaczyć m.in. na kanałach VOD oraz jako pre-roll na YouTube. W ramach działań zaplanowano także kampanię odsłonową. Wszystkie reklamy kierują na landing page akcji www.pracujewmaku.pl, na której prowadzony jest otwarty, ogólnopolski konkurs wyboru najbardziej interesującej pasji pracownika McDonald’s (spośród prezentowanych 5 finalistów). Głosujący na stronie dedykowanej kampanii mogą wygrać jedną z kamer GoPro. Pracownik, który dostanie największą ilość głosów otrzyma nagrodę główną – McDonald’s Polska sfinansuje event ściśle związany z realizacją pasji i zainteresowań laureata.
Za pomysł, koordynację kampanii oraz komunikację PR (w tym również wewnętrzną) odpowiedzialna jest agencja 24/7Communication. Kreację i kampanię reklamową przygotowały agencje DDB&Tribal Warszawa oraz Isobar, a planowanie i zakup mediów – dom mediowy OMD. Produkcję filmów zrealizował dom produkcyjny Papaya Films.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing