Jacek Celiński dołączył do Havas z początkiem stycznia i objął nowe stanowisko Head of Havas E-Commerce. Jest ekspertem z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu zespołów klienckich zarówno w dużych międzynarodowych agencjach mediowych i reklamowych (Starcom, Saatchi&Saatchi IS), jak i tych wyspecjalizowanych w e-commerce (Pathfinder 23 czy Commerce Sherpas z grupy K2 Internet). Ma bogate doświadczenie w zakresie strategii mediowych, contentowych, sprzedażowych i w wykorzystaniu innowacyjnych narzędzi e-commerce dla marek z portfolio największych globalnych firm FMCG – P&G, Coty czy Coca-Cola. Jacek ma na swoim koncie również szereg nagród branżowych, m.in. Silver Drum, Effie, Mixx Awards czy KTR. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku socjologia.
Powołanie Havas E-commerce to kolejny etap rozwoju kompetencji digitalowych i e-commercowych w grupie Havas w Polsce. Jej oferta obejmuje tym samym wszystkie kluczowe dla klientów obszary e-commerce od technologii, zarządzania danymi, analityką i marketing automation, przez tworzenie contentu, półek produktowych, aż po działania trafficowe – obejmujące wszystkie narzędzia dotarcia od search i email marketingu, przez programmatic, aż po social commerce. Havas E-Commerce będzie też wspierać klientów w rozwoju strategii omnichannelowych.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Jacek Celiński będzie raportował bezpośrednio do CEO Havas Media Group Małgorzaty Węgierek i CEO Havas Creative Group Doroty Mazur oraz wspierał w rozwoju strategii e-commercowych klientów obu dywizji.